Gå til innhold

Focal K3P

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

settet der er MEGET bra. Angrer aldri på det der tror jeg. Husk på at det trenger en god del effekt for å "kose seg".

 

Det finnes nok en god del gode alternativer (som er like bra, uten at jeg kan ramse opp noen), men dette settet er konge (dvs jeg har hørt K2P da.. Og DET rokket villt.. K3P skal være hakket vassere)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo på iceaudio jeg fant det da ;) hehe har tenkt å bruke

Lanzar Opti 200x4 den skal nok spille ganske så bra på de K3P.

forskjellen med K2P er vell at den er 2 veis og ikke 3 veis.. K3P spiller vell meget mye høyere.

men har lyst til å høre det på real så hvis noen som hadde giddi å si ifra når det skjer lyd messer osv ting med frontsett så si ifra ;)eller hvis det er noen som har det frontsettet så let me know. er ute etter frontsett som spiller MEGET reint og ganske så høyt. hvis dere har noen andre altenativer så si ifra ;)

yodude

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. Morel og Focal er stort sett se som går igjen. Hørte på et slikt heromdagen (Morel altså.. Vet ikke modell.. ca 4000 kr tror jeg). Låt meget bra faktisk.

 

Er bare disse to (Utopia/K2P/K3P eller dette Morel-settet) jeg har hørt spille såpass høyt SAMT å spille bra samtidig. (men jeg har jo ikke hørt på så VELDIG mange sett da...

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. Morel og Focal er stort sett se som går igjen. Hørte på et slikt heromdagen (Morel altså.. Vet ikke modell.. ca 4000 kr tror jeg). Låt meget bra faktisk.

 

Er bare disse to (Utopia/K2P/K3P eller dette Morel-settet) jeg har hørt spille såpass høyt SAMT å spille bra samtidig. (men jeg har jo ikke hørt på så VELDIG mange sett da...

 

Morel Elate kommer i 3 forskjellige 3 veis oppsett, med 5.25",6.5" eller 9" midbass, priser fra 8070,-/8920,-/9340,-

 

Det spiller høyere enn hva du måtte ønske samtidig som det spiller meget pent.

 

Hva ligger ett K3P sett på ??

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 8500 veil tror jeg..[/Da ligger de på ca samme pris da, hvis jeg skulle ha valgt så hadde jeg gått for Elate 6 3 veis settet. Dette settet spiller mere dynamisk og attakvillig enn K3P settet, men det er min personlige mening. Jeg har dog hørt på begge settene med skikkelige oppsett.

 

Mvh

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mulig! Men uansett hvilke av disse man velger så er de MEGET bra! Så det er en smakssak! Anbefaler at man rusler seg en tur på et eller annet treff og lytter på begge to.

 

PS: Men pass på at resten av utstyret/omstendighetene må være ganske like eller "tilsvarende" for å få en fair sammenligning da.

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det som er dumt på sånne treff er at dem alltid har en sub på lager i bagasjen og da får man jo ikke hørt skikkelig på front systemene. tviler på dem gidder å koble ut suben for meg hehe.

virker som Focal er meget opptat av kvalitet innen høyttalerne sine osv..

 

På demoen jeg fikk av Stian (BeemerZ1), brukte vi ikke sub før vi var ferdig med demoen...

På de fleste (skikkelige) spillere kan man skru av sub utgangen på spilleren.;)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår