licorice84 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hei! jeg har en skikkelig hybrid av en bil. det er Golf 1 GTI 8v-motor i bilen min (med innsuget og filterboksen på venstre side og alt det der) men desverre så sitter det ei langbeint GL-kasse på den (savner det fine 4-giret fra gamle-GTI'en) har fått tilbud om å kjøpe en Golf 1 GTI-delebil. kpasser GTI 1'er-kassa over på 2'ern eller er drivknute/akslinger osv totalt forskjellig? hvordan er utvekslinga i 1'er-kassa kontra den i 2'er 8v ? takk for alle svar! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har vertfall brukt 2'er kasse i en einser, så det burde funke... synes å huske jeg måtte slipe av et feste elns, så det er mulig einserkassa har et et feste mindre :wonder Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ettersom motoren er fra Golf 1 så må vell kassa også passe på motoren? Er ikke Golf 1 GTI motor 8V laget sammen med GTI 1 8V kasse? :hammer Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 aner ikke, jeg... er ikke helt sikker på hvordan motortype jeg egentlig har, annet enn at det er en GTI 8v 1.8. kassa har sitti i bilen siden før ombygginga, såvidt jeg veit. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hei! jeg har en skikkelig hybrid av en bil. det er Golf 1 GTI 8v-motor i bilen min (med innsuget og filterboksen på venstre side og alt det der) men desverre så sitter det ei langbeint GL-kasse på den (savner det fine 4-giret fra gamle-GTI'en) har fått tilbud om å kjøpe en Golf 1 GTI-delebil. kpasser GTI 1'er-kassa over på 2'ern eller er drivknute/akslinger osv totalt forskjellig? hvordan er utvekslinga i 1'er-kassa kontra den i 2'er 8v ? takk for alle svar! Passer ikke. Du får ikke skrudd på motorfeste til golf 2 på En mk1 kasse. Dette har jeg prøvd. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 ah! godt å få det bekrefta iallefall! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 btw, kom ned på Haakonsvern så jeg kan se mer på bilen din :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kommer an på om du har de store eller de små flensene (90 eller 100mm) tror skillet er rundt 88 på det (men alle 16V har de store) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 skal glo på dem en dag... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg