KBF Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ok, topic sier det meste. Jeg har ei vennine med en BMW 318i. Det er da ikke tåkelys montert på den orginalt, og hun skal ha det. Og jeg fikk jobben med å montere og koble det til. Vi har følgende deler: -Tåkelysene -Ledinger -Orginal BMW tåkelys bryter -Rele -Kabel sko Men det som da er problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg kan trekke inn kabler til bryteren fra motorrommet. Jeg finner ingen plasser for kabel igjennom føring, har da ikke løst ned den delen av dashbordet under rattet da. Men til dere som har gjort dette, hvor kan jeg trekke kabel igjennom? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ok, topic sier det meste. Jeg har ei vennine med en BMW 318i. Det er da ikke tåkelys montert på den orginalt, og hun skal ha det. Og jeg fikk jobben med å montere og koble det til. Vi har følgende deler: -Tåkelysene -Ledinger -Orginal BMW tåkelys bryter -Rele -Kabel sko Men det som da er problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg kan trekke inn kabler til bryteren fra motorrommet. Jeg finner ingen plasser for kabel igjennom føring, har da ikke løst ned den delen av dashbordet under rattet da. Men til dere som har gjort dette, hvor kan jeg trekke kabel igjennom? Bak sikringsboksen er det vell plass for å få inn kabelen da kommer kabelen i under rattet. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Bak sikrings boksen... hmm. Må vel skru den ut da. Men er det ikke noe sinnsykt med ledninger under der da? Hadde vert litt kjekt å få vite hvor det er plasser til å trekke kabel igjennom og helst slik at man slipper å demontere hele dashbordet. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har strømkabelen til stereoanlegget mitt der og den er ikke så tynn at det gjør noe så tror det skal gå greit.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ok, så da kan jeg skru ut av sikringsboksen og legge inn to ledninger der? Skal jo bare ha to ledninger da.. Inn og ut fra bryter. Men er det ellers noe jeg bør passe ekstra godt på når jeg holder på "inni" dashbordet? Noen ømfintlige deler osv? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg