Gå til innhold

Politianmeldt av smartbutikken på Ullevål


pettergutt

Anbefalte innlegg

Så har jeg blitt politianmeldt da. Ingenting forundrer meg mer av forunderlighetene de finner på der oppe.

Fikk et brev idag (lørdag) som sa jeg er blitt poilitianmeldt for å ikke å ha levert tilbake en "pressebil" jeg har fått låne.

Det har nå gått et halvt år iden jeg bestilte bil, og nå går det ca. ti sekunder over åpningstid på mandag før jeg hever kjøpet.

De som kjenner nicket mitt kjenner saken. Nå blir det mest sannsynlig et Prius på meg nå. Takk bertel o. dust på ullevål for at det blir en smartentusiast mindre her i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at du har fått så elendig service der..kjenner flere der inkludert meg som har handlet der og vi får enormt bra service...en av få grunner jeg fremdeles kjører stjerne på panseret..

 

 

Du har sikkert vært på bruktbilen, som jeg av andre her på forumet har blitt fortalt er en helt annen butikk.

Hvordan finner man adressen til smart i tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert vært på bruktbilen, som jeg av andre her på forumet har blitt fortalt er en helt annen butikk.

Hvordan finner man adressen til smart i tyskland?

 

 

vært på nybil og jeg...og fått bra med service..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på nybil og jeg...og fått bra med service..

 

Oki. Tenkte det var bruktbiler utifra signaturen din. Men fint at det er noen som ikke sliter med de da.

Jeg fatter bare ikke at det går an ikke klare å bestille en bil. Seks uker skulle det ta. Og nå har det gått nesten et halvt år. Bilen jeg fikk låne som konpensasjon for den bilen jeg har bestilt, er nå meldt stjålet fordi jeg ikke har levert den tilbake. Jeg har ikke fått en telefon engang.

Jeg har nesten lyst til bli voldelig bambam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Tenkte det var bruktbiler utifra signaturen din. Men fint at det er noen som ikke sliter med de da.

Jeg fatter bare ikke at det går an ikke klare å bestille en bil. Seks uker skulle det ta. Og nå har det gått nesten et halvt år. Bilen jeg fikk låne som konpensasjon for den bilen jeg har bestilt, er nå meldt stjålet fordi jeg ikke har levert den tilbake. Jeg har ikke fått en telefon engang.

Jeg har nesten lyst til bli voldelig bambam

 

 

vel...de bilene i signaturen er mine..men onkel og tante og fetter og pappa og dem har handlet nye biler derfra..hehe..har mange bekjente som synes servicen der er ypperlig...hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg blitt politianmeldt da. Ingenting forundrer meg mer av forunderlighetene de finner på der oppe.

Fikk et brev idag (lørdag) som sa jeg er blitt poilitianmeldt for å ikke å ha levert tilbake en "pressebil" jeg har fått låne.

Det har nå gått et halvt år iden jeg bestilte bil, og nå går det ca. ti sekunder over åpningstid på mandag før jeg hever kjøpet.

De som kjenner nicket mitt kjenner saken. Nå blir det mest sannsynlig et Prius på meg nå. Takk bertel o. dust på ullevål for at det blir en smartentusiast mindre her i norge

 

Hev kjøpet med god samvittighet, sånt skal absolutt ikke forekomme, nå er det snart vinter, og som alle vet er 4-2 mere morsom en sikker på norske vinterveier, så etter min mening kan du like godt vente til neste sommer.... Et lite tips er å reise til england eller tyskland å hente en selv, tro meg du sparer mye ££££/€€€€€ på det, og kjøper du av en autorisert forhandler er du like sikker som i banken, pluss at bilene har internasjonal garanti! Jeg har nettop hjulpet Zlinky her på forumet, med tips om hvordan han skal gå frem, og denne uken reiser han til England og henter seg en 4-2....

 

Et annet tips er å legge 4-2 på is, og heller satse på å gjøre et vinterkupp på en smart roadster eller roadster coupe, du finner jo brukte biler på markedet fra 149.000 roadster og ca 165-170 for en roadster coupe, ta en titt på finn der ligger det en del eksemplarer, inkludert min...hehe, men uansett, om du har lyst til å prøve kjøre en roadster coupe en dag, er det bare å sende meg en pm, tror ikke du blir skuffet..så kan du kjenne forskjellen på de 2 bilene...

 

PHH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kjøpet historie. Selger ble litt snurt og spurte om jeg virkelig ville dette siden den bestilte bil var kun dager unna. "Tror du virkelig at jeg skal tro på deg nå?" spurte jeg han. og han kikket uforstående på meg.

 

Jeg spurte om å få snakke med sjefen hans og da kom det en lita jente på ikke mye over tjue, som virka enda mer dum enn selger selv. Da skjønte jeg at dette ikke ville bære engang selvtilfredse frukter for meg selv. Så jeg sa hadet og gikk.

 

Nå er jeg egentlig litt lei 4-2'en etter å ha kjørt gratis rundt i lånebil i nesten fire måneder. Og en annen ting har dukket opp. Pettergutt junior er på vei i samboers mage, så en bil med plass til en barnevogn i bagasjen er nok ikke dumt.

4-2'en er en morsom bil å kjøre, den er lett å parkere, billig i drift og vekker litt oppsikt, men den er fryktelig upraktisk hva plass angår og heller ikke særlig komfortabel med tanke på fjæring og støy. Så jeg tror nok dette var min tid med en smart på veldig lenge.

 

Har fryktelig lyst på Prius, men den er ikke lett få tak i brukt og en ny koster over 300 tusen, så vi får tenke litt på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår