whiplazh Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ? EDIT: Oi, ikke samme vinkel engang.. :boxing Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Liten tvil om at det er en photoshop-job da :) Frontlyktene helt ut i hjørnene er tatt fra supra ...mens litt lenger innpå lykta så er det plutselig blitt til skyline-lykter gitt :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Folkens... Det at bilen ligger på king-buyer betyr ikke at den nødvendigvis er ekte... :P King Buyer er jo en meget tvilsom bedrift... Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja .......Og? Det er to hvite supra'er hvor en har skylinefront. Det der er ikke samme bildet. Sjekk bakgrunnen for eksempel. Traffikk/folk på den ene, ingenting på den andre. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja .......Og?Det er to hvite supra'er hvor en har skylinefront. Det der er ikke samme bildet. Sjekk bakgrunnen for eksempel. Traffikk/folk på den ene, ingenting på den andre. Skjønner det da! Drev å skulle finne et bilde av en skyline så vi kunne sammenligne alle tre bildene.. Men det er ikke så nøye.. Kan nok hende mr.Leone la ut denne posten for å se hvordan en sånn bil ville blitt mottatt.. Kan jo hende han har planer om å bygge noe lignende.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ah, okey. Misforstod deg der. Jeg kan jo komme med mine amatør påstander for at dette er en photoedit: 1. Rimelig tydelig skille mellom det orginale suprapanseret og skyline panseret. 2. Farge fra veggen er blitt smudge'a inn i bilen. "Hakk" i panseret inn der. 3. Syns bare den orginale linja der ikke passer med "skylinefronten". Går liksom RETT inn i den. Dessuten er det jo rimelig mange nyanser av hvit på den :hammer Dette er bare meg. Ikke fasit ^^ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 se videre, over grillen, mellom panser og grill, ganske hakkete der og... ser en på selve formen så ser en på bilens venstre side at hjulbuen å panseret følger den runde formen til supra mens på bilens høyre side er den ganske så rett,,,opphøyningen som er på skyline panseret er borte på bilens venstre side mens på høyre side kan en se litt av begynnelsen før den forsvinner under supraens farge....har heller ikke sett en supra dør som ser slik ut heller ;) ser ut som den er slått inn:P Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Skal bli moro å se hvem som hadde rett da...Kanskje bilen kommer til Norge, kanskje ikke... helpme Blir fett vis noen har kjøpt den, kan bli spennede å se en photoshop bil på ekte.. :hammer Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hvorfor har den ikke på king buyer skilt?? di fleste bildene fra king buyer trur jeg har hatt king buyer skilt... så hakke jeg sett så mange derfra heller da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hvorfor har den ikke på king buyer skilt??di fleste bildene fra king buyer trur jeg har hatt king buyer skilt... så hakke jeg sett så mange derfra heller da:P Den *har* jo King Buyer-skilt. Men jeg er enig med photoshopperene her, bilen ser utvilsomt moddet ut. Ikke at jeg nekter på at en slik bil eksisterer, men akkurat denne her tror jeg er modifisert grafisk. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 haha, er så mange feil på denne, den er garantert photoshoppa som dere sier:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg er med på Photoshop. En ting til, hvem setter på en sånn grill, og så gromt byggd uten å bytte til hvite blinkere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bare jeg som har lagt merke til den som stikker opp på venstre side ved hjulbua? :P MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 jesus, alle ser vel at det er en photoshop? er det vits å diskutere? Se på venstre lykt.. Først ser du linja på supralykta og så ser du skylinelykta.. akkurat samme linje. Bilen finnes, men dette er ikke bilde av den! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg