vwsportz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 noen som har sider der jeg kan finne bur å få beholde baksetet? har da sett dette på mange bilder men finner ingen sider..har funnet ett bur der jeg kunne beholde bakseta men det var ikke lov å bruke på bane da.. noen som vet om det er lov å bruke et bur som mangler krysset bak( eller de som bare har en stang istedenfor kryss.. der denne stangen blir fjernet eller noe i den rettningen? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 jeg lurer på det samme! Men da lurer jeg på, blir dette godkjent for gatebruk?? jeg tror kanskje man får kjøpt det fra USA, men er ikke 100% sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 http://www.auto-safe.no/ Dem har til gatebiler. Vet om en som har fått godkjent selbygget bur i en volvo 142 med baksete. Der følger rørene taket helt bak og ned ved c-stolpene. Det var ikke noe tverrgående stag. Tvisomt at det var godkjent til banebruk. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg