Per-Henrik Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 sliter med å få ut tennings låsen. Hvordan skal jeg gjøre det. Ratt låsen står på. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 bytte hele ratt samma som tennings låsen står på eller?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Har du nøkkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 hehehe må jeg svare :hammer Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Var det jeg var redd for ja, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 fått ute hele ratt stammen nå :wave skal opp å hente det nye nå. håper jeg rekker det til eu kontroll på mandag. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 skal bytte alle låsene på stasjonsvogna mi, dørlåsene er jo en enkel sak å bytte, men ser litt mørkt på å bytte tenningslåsen. Er det mye arbeid? (ingen ting er ødelagt, men låsene er utslitt og jeg har bare en nøkkel. venter bare på at tenningslåsen skal begynne å nekte meg å bruke bilen min..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 bytte hele ratt stammen gjorde jeg. det går sikert an og skru av de 2 skruene og slå av tennings låsen. men da trur jeg ratt låsen må være slått av. for meg var det lettere å bytte hele ratt stammen. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg