70c Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Børning og et eller annet mini-drag var underholdningen utenom visning av biler. Det passerte også en motorsykkel i ørten kilometer i timen på hovedveien ved siden av. Politiet hadde gitt tillatelse til burningen såvidt jeg forstod, så det var en annen sak de hadde på agendaen da de svippet innom og hentet en viss person uten diskusjon. Bildene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 fine fine fine bilder. fotograf du eller? ihvertfall så hadde u teken på dette her.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Alle som tar bilder er vel i prinsippet fotografer, men jeg er ikke utdannet om det var det du tenkte på, bare en ivrig hobbyfotograf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 oææææ! jettaen min jo :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Kule bilder du har tatt der.. Har du gjort noe med bildene eller blir de bare så klar? cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Stativ og litt lang lukkertid, sannsynligvis :) Pene bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hvilket kamera har du brukt 70c? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast). Turbotrille, Stativ og etterbehandling i Paint Shop Pro. Bruker Canon EOS 350D m/originalobjektivet (18-55mm). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast). Turbotrille, Stativ og etterbehandling i Paint Shop Pro. Bruker Canon EOS 350D m/originalobjektivet (18-55mm). Hehe, takk takk. men litt mer senk skader vell ikke? Tenkte den kunne droppes noen cm ned før den skal på neste bilexpo :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Synes det er passe senk jeg. Er det rom inni hjulbuene til å droppe et par cm altså? Skal du stille ut bilen på Bønes da? Er noe utstillingsgreie med premieutdeling der snart. Noen flere bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 clone baby, Trodde denne holdt til på østlandet, mener jeg har sett bilder av den her på forumet før. Uansett, den er utrolig strøken og feit. Jeg ser absolutt intet som bør røres på den bilen akkurat nå. Må være kult å ha en slik oldskool-perle (kan legge til at jeg er langt fra VAG-entusiast) Den har holdt til på østlandet før ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 faen for noen bra bilder! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 faen for noen bra bilder! :) Second that.. :) Sykt hvor mye morro man kan ha det når man har kamera til 8.000.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 klarer ikke dy meg: kliss våt asfalt, som ALLTID i bergen har jeg inntrykk av?? Men ellers, fine bil(d)er ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kliss våt asfalt + bakhjulstrekk= ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg