Gå til innhold

Syk politi bil !!

Ranger emnet


Jokemasta

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På rally larvik forrige helg kjørte denna poltibilen som sikkerhetsbil, og fy faen å den gikk å, noen som vet hvor denna går eller.

Ville ikke prøvd å kjøre fra purken hadde jeg sett denna i bakspeilet :D

 

Subaru impreza

 

 

Mulig det er den samme bilen og sjåføren jeg har bilde av her i 4 hjuls løft på en fartsetappe vinterstid (Også fra actionfoto.no).

Tror de kjører klareringsrunde med den før stagen starter noen ganger.

 

Desverre er serveren min nede, så får ikke lagt ut bildet enda :(

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er den samme bilen og sjåføren jeg har bilde av her i 4 hjuls løft på en fartsetappe vinterstid (Også fra actionfoto.no).

Tror de kjører klareringsrunde med den før stagen starter noen ganger.

 

Desverre er serveren min nede, så får ikke lagt ut bildet enda :(

 

Ja, det er den. Ser til at folk står på rett plass osv. Har sett den flere ganger

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også mener å ha lest at Lamborghini-fabrikken donerte en Gallardo til politiet, men for sikkerhetsskyld sjekket jeg med ett latinsk bilforum (Italia, Frankrike, Spania). Der fant jeg bilder av 2 Gallardoer. Med min "gode" fransk tydet jeg meg fram til at politiet var så fornøyd med den første Gallardoen, at de ba om å få kjøpe en til. Det er uvist om politiet fikk denne også, så man kan jo lure.

 

Jeg mener også at denne bilen ikke er noen "up-bil" som driver og tar fartssyndere, men at det mer eller mindre er en litt småkjapp akutt-sykebil. i bagasjen har de blant annet hjertestarter og avansert førstehjelpsutstyr slik at de kan være først på åstedet hvis det har vært en bilulykke. Den er visst også utstyrt med utstyr som brukes til å transportere organer mellom sykehus:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en uniformert Impreza stv i Tønsberg en par ganger i fjor vinter. Men har ikke sett den så ofte. Mulig den bare var innom? Det var en vanlig utgave. Ikke wrx eller noe slikt, men sikkert skummelt nok på vinteren uansett.. :driving

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Texas går det vistnok en Ferrari F40 eller F50. slik at de kan holde tritt med 300 km\h + rå kjørerne :P

 

hehe

 

Tviler veldig på det.. Man må være "samler" for å få kjøpe sånne ferrarier, og man trenger ikke såååå dyr og sjelden bil for å nå 300km/h.. Nok med en litt oppfresha NSX eller supra...eller BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler veldig på det.. Man må være "samler" for å få kjøpe sånne ferrarier, og man trenger ikke såååå dyr og sjelden bil for å nå 300km/h.. Nok med en litt oppfresha NSX eller supra...eller BMW M3

 

tror helle på att de bruker en amerikasnk bil av ett slag jeg.. De er patrioter og vil nok sikkert ikke bruke verken japansk eller italiensk;) kiddie

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at denne politibilen kjørte fortere en mange av rally bilene, sikkert en liten chip på den eller no, var jo bare utrimma 4x4 i larvik, ikke wrc, den hadde nok strevd da :D

 

Denne bilen er en Prodrive GR.A trimmet GT uten restriktor, skal vistnok sitte ca. 450 til 500 hk i bilen. Bilen var hos Prodrive å ble oppgardert 2 uker før Rally Larvik. Dette kommer fra en utrolig sikker kilde som har sitti på med bilen :drive2

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da jævlig til synsing og rykter, er alle ironiske her eller? hehe

 

Politibil med oppimot 500hk?

Hmmm.. Tvilsomt.. Koster skjorta å betale avgifter for, og driftsikkerheten blir IKKE bra.

Og hva er egentlig bruksområdet for en slik bil?

Tipper det er noen som prøver å gjøre seg selv interessante her.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim politikammer har jo en 2001-2002 model Wrx som sivil bil......

En kamerat av meg skulle kjøre fra den med mopeden sin (noe som var dumt) så klarte han å gå tom for bensin midt i jakta :hammer :hammer

hahaha,

va det han attme skovgård det? som va på vei te å fyll bænsin?

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår