e321 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 har seg sånn at jeg enten må velge å ta mopedlappen+kjøpe moped... eller bruke penga på bilen min.. som jeg allerede har, ja. hva syns dere er best, da? mopedlappen koster 4500,- + en billig dritt moped får jeg sikkert for 6000,- ca. 10K det da. får jo endel bildeler for det da? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Moped er veikt, bruk penga på bil! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ta og kjøp deg en moped. den 190`en din er rustet vekk til den dagen du får lappen! du kan heler spare opp penger til du er begynt på billappen, så kan begynne på en bil da! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Har ikke sett bilden din personlig, men virker som kidn har rimelig peil på åssen den er, så¨da er jeg enig med han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 nei, bilen skal jeg ha. skal jo øvelseskjøre med den. skal nok ha den lenger enn det også ;) ikke nevneverdige rustproblemer med den når jeg ser på mye annet rundt forbi... Så... skal ha bilen uansett. Hele poenget er jo at jeg skal sveise den opp å sånt da til jeg skal bruke den :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 nei, bilen skal jeg ha. skal jo øvelseskjøre med den. skal nok ha den lenger enn det også ;) ikke nevneverdige rustproblemer med den når jeg ser på mye annet rundt forbi... Så... skal ha bilen uansett. Hele poenget er jo at jeg skal sveise den opp å sånt da til jeg skal bruke den :) joachim: har ikke sett bilen hans, men tenkte bare på vis han skal ta lappen på moped er jo han 15/16 år. da kommer nok bilen te å stå omtrent i ro nokså lenge! så tenkte no egentlig på foringer og alt annet som kan gå istykker til hans tid bak rattet. hvorfor lege ut så mye da! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jeg forstår hva du mener :) Men tingen er at den skal brukes om ett lite år uansett.. må bare få sveiset på noe deler, og byttet bremse klosser forran og bak, så er den helt grei den. så... er visst flere i klassen som ikke skal ta den, så spørs.. er ikke den eneste uten da liksom. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Moped, så pusser du opp Bilen imens ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er i samme "knipa" selv..moped eller bil..moped eller bil.. BIL! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 blir nok bil.. pga. at hvis jeg kjøper moped må jeg jobbe som en helt for å få råd til å registrere bilen :( kjekt at alt er så billig i norge. i allefall kjekt å vite at du er garantert å få pengene tilbake på ett vis :hammer Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 koster virkelig mopedlappen så mye? Fikk den for 250kr jeg.. Mopedtiden skal absolutt ikke undervurderes, men det å ha sin egen bil er jo litt tøft da.. birthday Ihvertfall i den alderen Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 moped.. mere glede av det en bildeler man ikke kan utnytte fult før om 2år uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterfoot Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Fikk ikke helt med meg. Har du lappen fra før av? Hva skal du med moped? Det er så veikt. Det er kaldt å kjøre. du kommer aldri frem og blir bare farlig forbikjørt av alt. Til og med syklister! Bruk heller penger på en bil! Jeg kjøpt en 4hjuling moped nylig blodtrimma den, 70ccm med 13hk. Gikk unna og menga meg bra med trafikken, men faen å kaldt det er å kjøre ....!! Solgte den nylig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hva skal du med en moped? den mangler jo to hjul! :hammer nei, bil for alle penga;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hva skal du med en moped? den mangler jo to hjul! :hammer nei, bil for alle penga;) kan du kjøre fram/bakhjul med bil ? nei. kan du kjøre lovlig med bil i norge i en alder av 16? nei! hellothere Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg