clone baby Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Halla, så en rosa bmw cab som var skam senket, breddet, nytypen front lykter, og det satt en skam rå blondine i den, hva i alle dager tenkte jeg! Noen som har sett den og kan fortelle litt om den? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jeg har sett den;) han som eier den bilen bor på hylkje;) pen bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Han som EIDE bilen bor på Breistein.. Den ble solgt for vel 2 uker siden, vet ikke hvem til, men den er ihvertfall solgt. Det er en 325 med automat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 .det er en 325 med automat. :hammer :hammer :wave One Word.... Useless.... Skamsenka, bredda, cab, blondine..... ??AUTOMAT?? noen som ser hva som ik passer inn her eller:P Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ']:hammer :hammer :wave One Word.... Useless.... Skamsenka' date=' bredda, cab, blondine..... ??AUTOMAT?? noen som ser hva som ik passer inn her eller:P[/quote'] Jeg er verken glad i 3-serie, cab eller automat men hva var egentlig poenget ditt :confused: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 '] *masse tull* Automat er da digg nok det, syns det høres helt riktig ut på en cab. Behagelig å kjøre med bare man har litt hester under panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ei bekjent var på byen og ble forsøkt sjekket opp av han som eier eller eide den, han dro "sjekketrikset" : "kan ikke jeg få mobilnummeret ditt da så kan jeg sende bilde av bmw`en min og kanskje så kan du få prøve den og hviss du vil " *lol* Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Så bilen her før i uken jah. synes iike den var noe fin. for mye styling og for feil farge, og så måtte det være ei blondine bak rattet... alt er jo feil... brunetter er bedre. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Han som EIDE bilen bor på Breistein..Den ble solgt for vel 2 uker siden, vet ikke hvem til, men den er ihvertfall solgt. Det er en 325 med automat. okai;) lenge siden jg har sett bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ']:hammer :hammer :wave One Word.... Useless.... Skamsenka' date=' bredda, cab, blondine..... ??AUTOMAT?? noen som ser hva som ik passer inn her eller:P[/quote'] hmm BMW er det som ikke passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tok noen bilder av den med mobilen.. Litt dårlig da men http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82191&highlight=Rosa+bmw+cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenseren Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Her er hvertfall et bilde av den før den var helt ferdig: http://img343.imageshack.us/img343/2830/bmwfetter6kr.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg