K.A. Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Bilder? Hvem har laga det? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Bilder? Hvem har laga det? Det vet jeg faktisk ikke. Det stod i når jeg kjøpte bilen, og jeg har igrunnen ikke spurt forrige eier hvem som har bygd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det vet jeg faktisk ikke. Det stod i når jeg kjøpte bilen, og jeg har igrunnen ikke spurt forrige eier hvem som har bygd det. Er dette visuelt en helt kleen løsning? Bilder sier mye!:boxing Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 noen som faktisk har montert mkIII dash i caddy? går den bare rett inn? hadde vært jækla digg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg