Stingah Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Oppdatering: Baklyktene er solgt og pakket ned.. Skal sendes i morgen.. Så nå kjører jeg med orginale igjen, i påvente av led-lykter. Blir lakkering av subkassene om ikke så alt for lenge. Skal bestille lakk hos TOP GUN og satser på å gjøre dette selv som et prøveprosjekt. Er helt fersk med lakkering med lakksprøyte. Skal og begynne med å cleane bakfangeren. Skal fjerne listene og feste bakleppa sammen med fangeren og sparkle igjen den sprekka som er mellom. Blir cleanere look da håper jeg :) Grunnen til at jeg begynner med bakfangeren er at et postkassestativ fikk gjennomgå når det var litt for mye dugg på vinduene.. Hehe :) Kan jo og nevne at spoileren blir tatt av igjen nå snart. Bare finne en lur måte å fjerne sikaflex på først. :) Grunnen er at klarlakken har sprukket, så skal lakkere den på nytt når jeg får lakk fra TOP GUN. Synd egentlig, for jeg ble veldig fornøyd med lakk-jobben.. Om noen har innsigelser på planen eller kanskje tips så ikke spar på kruttet :) mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 updates ?? :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Tjo... :) Har bestillt fjernkontroll til sentrallåsen nå. Har og bestilt panserforlenger og nye baklykter (IGJEN)!! Likte ikke sorte led-lykter så har bestilt enda ett sett. Nå skal røde prøves:) Med de større tingene går ting treigt. Blir å bestille felger rundt den 15. neste måned. Er igjen usikker på hvilke jeg skal ha.. De jeg hadde på hånda er solgt nå.. Er altså på utkikk etter 18" felger som passer til golf. Helst med dekk :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Tjo... :) Har bestillt fjernkontroll til sentrallåsen nå. Har og bestilt panserforlenger og nye baklykter (IGJEN)!! Likte ikke sorte led-lykter så har bestilt enda ett sett. Nå skal røde prøves:) Med de større tingene går ting treigt. Blir å bestille felger rundt den 15. neste måned. Er igjen usikker på hvilke jeg skal ha.. De jeg hadde på hånda er solgt nå.. Er altså på utkikk etter 18" felger som passer til golf. Helst med dekk :) Skal du selge de svarte LED lyktene? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 De er solgt så vidt jeg vet! Får slike selv jeg nuh.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg har solgt dem ja.. Men har bestilt 2 sett fra tyskland... Kan etterbestille ett sett til om du vil ha. Er ikke sikker på om de er sendt enda.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hva er prisen a? hva slags fabrikant er det? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Du har pm Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kos at du har kjøpt panserforlenger :) Kan du legge ut bilder når du skal montere det? Er veldig usikker på hvordan man skal feste den.. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 panserforlenger i stål håper jeg for din egen skyld???????? og hvor mye solgte du led lampene dine for??HAR BESTILLT DE SAMME SELV.... SÅKLART DU MÅ HA RØDE LED LAMPER TIL RØD BIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 flott flott... ja er metall, men vurderte plast.. bør da være mulig med plast og? Skal seff ta masse bilder ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 flott flott... ja er metall, men vurderte plast.. bør da være mulig med plast og? Skal seff ta masse bilder ;) Da blir det dårlig med sveising da.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Du sier noe. Men tanken var å lime/skru.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Du sier noe. Men tanken var å lime/skru.. Skru!? Tror nok heller liming med sikaflex er saken da, men da får du fortsatt skjøten synlig da.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 liming ville eg ha gjort. viss du skrur så kan det begynne å ruste der du skrur og det vil du vel ikkje Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg