Volvo_madness Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 du får ikke lov til å herpe de lyktene... selg dem heller... du tjener mere på det... ihvertfall så lenge det nå finnes ledd lykter å kjøpe... hehe hehe vi får se an litt da ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Er jo mange som selger led lykter til passat.både FK og Deleight har jo laget fler typer av dem.Krom/sort,Rød/hvit/Krom/klar. Sjekk BS bildeler.Fler som har også hvis man bare gidder å lete Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vodkakick Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Er jo mange som selger led lykter til passat. Det nærmer seg 3 år siden jeg skrev det innlegget, så ja, jeg regner med at det har blitt større marked for led-lykter nå... Siter 1998 VW Passat 1,8T (Highline 4d) (x)1988 BMW 318i (E30 2d) (x)1986 BMW 316 (E30 4d) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg