yosh_jt Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Satser på å få til et lite Golf-treff på Jessheim Vgs kl 17.00, der vi kan skarvle, glo og kavere et par timer, før vi tar en felles cruising ned til Skedsmohallen, der det er StreetMeet fra kl 19.00. (ankomme med STIIIIL!?!?!) Vel møtt, ALLE Golf-eiere!!!!!!! hellothere Beklager kort varsel!!!!!! :fire: Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Satser på å få til et lite Golf-treff på Jessheim Vgs kl 17.00, der vi kan skarvle, glo og kavere et par timer, før vi tar en felles cruising ned til Skedsmohallen, der det er StreetMeet fra kl 19.00. (ankomme med STIIIIL!?!?!) Vel møtt, ALLE Golf-eiere!!!!!!! hellothere Beklager kort varsel!!!!!! :fire: Hmm, fææl omvei for meg da hehe. Men får se, var jo snakk om burger på robsrud (lørenskog) før treffet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hvis det kommer mange andre golfer , så kan det hende jeg kommer. .. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jg hadde tenkt meg en tur oppover... Kult å rulle inn i skikkelig golf-kolonne da... Virkelig bli sett på street meet lissom... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jg hadde tenkt meg en tur oppover... Kult å rulle inn i skikkelig golf-kolonne da... Virkelig bli sett på street meet lissom... Yes , helt enig med deg der ja , , skulle vært fett og kjøre inn med 20-30 golfer. . . :) Men hvor ligger vgs i jessheim ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 OOOHH!! :D TAKK!! Endelig noen som har skjønt det.. ;) Jessheim er tingen! :) I'll be there 4 sure! Vi tar det på den største parkeringa der da regner jeg med.....? Og til audi__a41.8t som lurte på hvor det var...... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jg hadde tenkt meg en tur oppover... Kult å rulle inn i skikkelig golf-kolonne da... Virkelig bli sett på street meet lissom... Jg kommer nok ikke til å rekke d... Jobber lissom - ikke ferdig før halv seks... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Satser på å få til et lite Golf-treff på Jessheim Vgs kl 17.00, der vi kan skarvle, glo og kavere et par timer, før vi tar en felles cruising ned til Skedsmohallen, der det er StreetMeet fra kl 19.00. (ankomme med STIIIIL!?!?!) Vel møtt, ALLE Golf-eiere!!!!!!! hellothere Beklager kort varsel!!!!!! :fire: Beklager OT: Men var det du som var på Rudskogen med den Golfen din? Den med 2x10" Hertz? Som sto like ved min Golf? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg kommer vel sikkert. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg kommer vel sikkert. kommer jeg oxo.. i røde klær denne gangen oxo..:D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 kommer jeg oxo.. i røde klær denne gangen oxo..:D Bra saker, as. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Yes , helt enig med deg der ja , , skulle vært fett og kjøre inn med 20-30 golfer. . . :) Men hvor ligger vgs i jessheim ??? Hvis du kommer fra E6....ta av ved jessheim sør. kjør mot sentrum.....rett frem i første rundkjøring. på venstre side av veien ser du Statoil....ovenfor den er det en rundkjøring til. den tar du til venstre i. neste rundkjøring tar du rett frem. så høyre i neste. etter du har kommet ut av den siste ser du en stor parkeringsplass på høyre side av veien. skole ligger rett bak noen trær der. cheers Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Det her lover godt.... håper masse golfer kommer.... men tror det blir morro uansett hvor mange som tar turen... hellothere Spiller ingen rolle om dere ikke rekker det til kl 17.00, bare dere kommer før vi reiser ned til Skedsmohallen.... Tommen... ja, jeg som sto der..men ingen 2x10 tom gitt.. og noen av folka rundt bilen din som har laget et PAR FINE RIPER i bilen min? desverre.... skjønner ikke vitsen av vedkommende, å tre skoen sin inn midt på fangeren min......... så takk for den, hvem enn du er!!!! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Det her lover godt.... håper masse golfer kommer.... men tror det blir morro uansett hvor mange som tar turen... hellothere Spiller ingen rolle om dere ikke rekker det til kl 17.00, bare dere kommer før vi reiser ned til Skedsmohallen.... Tommen... ja, jeg som sto der..men ingen 2x10 tom gitt.. og noen av folka rundt bilen din som har laget et PAR FINE RIPER i bilen min? desverre.... skjønner ikke vitsen av vedkommende, å tre skoen sin inn midt på fangeren min......... så takk for den, hvem enn du er!!!! Når går turen nedover?? Kan hende jg rekker å komme opp og være der litt lissom... Men ca. når drar folka nedover?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hola Sly..... akkurat tidspunkt for avreise er vel ikke bestemt enda, men blir en gang etter 18.30.... tar jo ikke mer enn 15-20 min å kjøre ned så.... :fire: Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg