Gå til innhold

Noen med 100 NX??


Stressless Racing

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

jeg har nå da en sådan 100NX type med t-tak.

1,6L

 

68905.jpeg

 

Felgene der er til vinterhjula.. fått på lettmetallfelger type sommerdekk.

 

Forsikring:

har alarm i bilen og er 17 år..

forsikringa landa vel på rundt 10 laken..

2007 - Nissan 100NX - Første bil og 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hey, flere med NX jo.:D Har fiksa litt på min over to faser nå

Det er en stund siden jeg skreiv her sist.

Da disse bildene var tatt hadde jeg gjort en del.

 

nissan_front.JPG

 

 

nissan_kai.JPG

 

 

janni.JPG

 

Men det var i fjor, i år har jeg fjerna vinylene igjen, lakkert flere plastdeler, fiksa inni, nye felger og hvite blinkers. Gjort litt småting. Skal prøve å få ut noen bilder..... :roll:

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

kjøpte en 100 nx 91mod 1,6 der motor og interiør var i topp stand. kjøpte hele basic 2, kittet fra bs-bildeler.no og byttet hjulbuer og bakre deler av kanalene.

(måtte kjøpe toyota corolla hjulbuer da disse var det nærmeste jeg fant, samt audi 80 kanal.)

har montert front fanger nå og byttet hjulbuer samt noe rust puss her og der og sparkling.

skal straks montere resten av stylinga og så få bilen ævv-godkjendt, har bestilt lakkering av bilen der fargen blei: karmentinrot (bwm 118d rød) med metalic og flakes.

har også 14" alufelger foreløbig. men senere blir det 17" alufelger, powerfilter og effektanlegg, cd spiller med toutch screen og 2 bøttestoler med røde sømmer. samt innfelling av annlegg i bagasjerom. (køddent siden jeg må ha plass til taket også:P.) hehe det er vell det meste av det jeg har gjort og har planer om å gjøre=) kan legge inn bilder av det meste=) fikk foresten sponsing av bs-bildeler hvis jeg kunne ta bilder av den ferdige bilen med klistremerker fra bs og sende til de så de kunne bruke den som produkt bilde^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår