Stressless Racing 10 Report post Posted September 21, 2005 Noen som har 100nx i detta landet her?? Virker ikke som det store drivet akkurat. :hammer Her er min ihvertfall: Mye som må fikses, men planene er i orden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Subwoofah 10 Report post Posted December 15, 2005 hør/sjekk/regg deg på Nissan Car Club Norway Quote Share this post Link to post Share on other sites
satch 10 Report post Posted December 21, 2005 jeg har:) en blå 100 nx sr 1994 http://www.home.no/nissan100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spiffy 10 Report post Posted December 21, 2005 hvilke planer da? satch: pen bil... kom dere inn på NCCN da :) jo flere jo bedre :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rally Koffen 10 Report post Posted December 21, 2005 hvilken trekker den / dytter den i ? er det turbo ? mye hk ? sorry off-topic :) btw, har sett en 2-3stk i drammen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spiffy 10 Report post Posted December 22, 2005 trekker framme...null turbo, sprekeste utgaven er vel en 2l GTI...uvisst hvor mange gamper, 140 ish kansje...de andre vet jeg ikke, rundt 100-120 kansje?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
satch 10 Report post Posted December 22, 2005 100 nx finnes med 90 og 102 hk i 1,6 l, og 143 i 2 liter`n:) min er en SR. Dvs nyere motor(102hk), men uten targa tak.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
angel26 10 Report post Posted January 1, 2006 Har oxo en 100 nx. Sort sådan med slikt t-tak. fikk ikke lagt inn bildet av den da desverre :) :well Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stressless Racing 10 Report post Posted January 2, 2006 Hey! Endelig litt respons. (Satch) Snakka med deg på Bilgalleriet.net like før jeg kjøpte kjerra . Den bilen din er fin!! Begynt å like 100nx mer og mer selv om det er mange som ikke er helt enig. Den ser litt bedre ut nå etter litt fiksing. kommer mer kiddie Er faktisk en del styling og snacks å få tak i til den bare man leiter litt. Kommer snart på NCCN, Subby har overtalt meg :hello: Må bare fikse PC`n først. Angel 26: Få slengt ut non bilder du oxo, bildet må være på ei nettside fra før eller lasta opp ser det ut til. :peace: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stressless Racing 10 Report post Posted January 2, 2006 Litt inspirasjon: :bump Quote Share this post Link to post Share on other sites
satch 10 Report post Posted January 3, 2006 hey..takk for det. Bra det er kommer flere 100nx eiere!! Gratulerer m ny bil da..den ser bra ut.Du får holde oss oppdatert m eventuelle styling prosjekter til bilen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stressless Racing 10 Report post Posted January 9, 2006 Takker, det er en del å gjøre på bilen men. Tar litt og litt om gangen. Får se hvordan det blir etter hvert. :tannløs Quote Share this post Link to post Share on other sites
TropicX 10 Report post Posted February 17, 2006 Hadde en 100NX som vinterbil vinteren 04-05. Gøy bil på vinteren det! Nå for tiden er det min mor som kjører rundt i denne. Bilen er en 92mod, 1.6L 90hk, og jeg er faktisk veldig imponert av den motoren, synes den går veldig bra til å være en 1.6! og den har Targa taket! ;) er jo litt digg på sommern! Tok ikke akkurat masse bilder, men her er bilde av den etter litt leking! Quote Share this post Link to post Share on other sites
xanakor 10 Report post Posted March 5, 2006 er litt gira på å kjøpe meg 100, er jo tross alt ike noe man ser 2 ganger daglig... ialfall ikke i trondheim. hvordan er forsikring på disse? er 18 år å har hatt en bil uten skader på meg før. hva er normale feil på disse? svakheter? deletilgang? mvh stian Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stressless Racing 10 Report post Posted March 9, 2006 Ikke dum bil det, hatt den i et halvt år nå, og er ganske fornøyd. Største problemet er rust!! Og det er et stort problem. Sjekk overalt, spesielt under, ved demperne og i hjulbuene. Japsene takler solid norsk salting dårli, skal ta rusta på min nå (er ikke så ille) så skal jeg understellsbehandle den etterpå. Noen av dem er ganske stygt behandla og rævkjørt, som er et typisk billigsportsbil problem. Men motorene er veldig bra på de. Quote Share this post Link to post Share on other sites