mr2pk86 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hallo jeg har nx prosjekt på gang.. se her da.. http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=994 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 kan noen vennligst kjøpe den 100nx vingen jeg har liggenes ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stressless Racing Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 bilde?? Siter 1968 Boble Go bilen! :) 1987 Mazda 323 R.I.P. 1987 Toyota MR2 1992 Peugeot 405 1990 Mazda 323 Stjålet 1992 Nissan 100 NX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RanZon Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 jeg har nå da en sådan 100NX type med t-tak. 1,6L Felgene der er til vinterhjula.. fått på lettmetallfelger type sommerdekk. Forsikring: har alarm i bilen og er 17 år.. forsikringa landa vel på rundt 10 laken.. Siter 2007 - Nissan 100NX - Første bil og 17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stressless Racing Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hey, flere med NX jo.:D Har fiksa litt på min over to faser nå Det er en stund siden jeg skreiv her sist. Da disse bildene var tatt hadde jeg gjort en del. Men det var i fjor, i år har jeg fjerna vinylene igjen, lakkert flere plastdeler, fiksa inni, nye felger og hvite blinkers. Gjort litt småting. Skal prøve å få ut noen bilder..... :roll: Siter 1968 Boble Go bilen! :) 1987 Mazda 323 R.I.P. 1987 Toyota MR2 1992 Peugeot 405 1990 Mazda 323 Stjålet 1992 Nissan 100 NX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarsteN Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 kjøpte en 100 nx 91mod 1,6 der motor og interiør var i topp stand. kjøpte hele basic 2, kittet fra bs-bildeler.no og byttet hjulbuer og bakre deler av kanalene. (måtte kjøpe toyota corolla hjulbuer da disse var det nærmeste jeg fant, samt audi 80 kanal.) har montert front fanger nå og byttet hjulbuer samt noe rust puss her og der og sparkling. skal straks montere resten av stylinga og så få bilen ævv-godkjendt, har bestilt lakkering av bilen der fargen blei: karmentinrot (bwm 118d rød) med metalic og flakes. har også 14" alufelger foreløbig. men senere blir det 17" alufelger, powerfilter og effektanlegg, cd spiller med toutch screen og 2 bøttestoler med røde sømmer. samt innfelling av annlegg i bagasjerom. (køddent siden jeg må ha plass til taket også:P.) hehe det er vell det meste av det jeg har gjort og har planer om å gjøre=) kan legge inn bilder av det meste=) fikk foresten sponsing av bs-bildeler hvis jeg kunne ta bilder av den ferdige bilen med klistremerker fra bs og sende til de så de kunne bruke den som produkt bilde^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmynnx Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 jeg har nettopp kjøpt meg en nissan 100nx. det er min første bil, og jeg gleder meg til jeg klarer å ta føferkorte nå så jeg kan kjøre rundt i den! har ikke så mye penger, så jeg får fikse den trinnvis. drit kul bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing geek Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hei:) har en 100nx. driver å pusser den opp, men er det noen som vet hvor jeg kan finne andre baklykter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg