B230ft Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 noen som kan komme med råd og tips åssen jeg kan få vekk klirring og ulyder fra taktrekket når jeg guffer på musikken? når jeg presser trekket opp mot taket forsvinner det. hadde av glasset på taklampa, men turte ikke begynne å rive ned selve lampa, da jeg ikke forsto helt åssen den er festa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Har du takluke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 har ikke takluke nei.. er selve taktrekket som henger 5-10mm ned fra ståltaket, og klirrer mot hverandre..så om jeg hadde kommet fil mellom der med enten en slags kile, eller noe sterk dobbelsidig teip.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 har samme problem..og det e jævli irriterende.. Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg