jannis Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan skaffe disse? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan skaffe disse? AutoDATA er et fint program ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hva er det, hvor skaffe det???? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hva er det, hvor skaffe det???? Er ikke sikker hvor man får tak i det.. Men det er iallefall et program som man har FULL oversikt over biler. bl.a feilsøking,motor,ledningsnett,orginaldeler osv.. Heter iallefall Autodata Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 har det nå, men ikke noe bil modeller inne, faen skaffer jeg de a? hmmm... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 har det nå, men ikke noe bil modeller inne, faen skaffer jeg de a? hmmm... Du har det nå på en funksjon, er du sikkker på at det heter AutoData2005 ? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 litt tull med greiene, fikk det kunde programmet først, trenger jo ikke det, men får autodata snart, dalø ser det seg sikkert Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 autodata2004 har ihvertfall ikke lednings diagram til bmw e30 318-325....jeg trenger digram jeg og... Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg