void Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Mange har sikkert opplevd det at, når du slår av forsterkeren, gjerne hele stereo anlegget, så slår høyttalerene noe enormt.. altså, et skikkelig kick slag. Dette høres ikke helt godt ut for elementene heller :( Forsterkeren er en Cadence Z5000. Virker slik at denne ampen ikke har "soft turn off". Kan jeg på noen måte forhindre dette ? Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 spørs på hvor støyen oppstår... prøv å bare slå av forsterkeren ved å dra ut remote mens resten er på. Om da ikke smeller så er det hovedenhet eller delefilter/eq etc som er mellom disse 2. som regel er det faktisk sånt at mute kretsene til spilleren er for seine i forhold til forsterkeren slik at den "forsterker opp" selv øyeblikket der mutingen på spilleren slår inn i signal veien med resulterende smell i høytalerne. Prøv det først og fin ut synderen. cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hadde det sånn jeg og, da brukte jeg high input inngangene, og eldre cd spiller. helt bortevekk nå som jeg bytta spiller og brukte vanlige rca utganger/innganger ja, det var det jeg kunne gi av tips Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg