mmh Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 [/img] [/img] [/img] [/img] hei her er noen bilder av bilen min. Ikke dem råeste men :D Bilen er en 1995 1.8 20v på 125hk. det som er gjort med bilen er ferrita eksos,åpent kn filter, tre delte 8,5*17 oz felger,justerbart koni senke sett,sota in pro bak lys, face lift lykter foran, hvite blink lys foran. Det som skal gjøres er komplett rieger styling på valsing av alle skjermer,mye lakkering toning av ruter+ noe sterio. Dette prosjektet starter nå i høst å skal være klart til våren. Tar gjerne i mot positve og negative komentarer. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ser jo greit ut foreløpig :) Blir spennende og følge med på! Edit: Hvor mye ga du for senkesettet ditt, og hvor kjøpte du det? Er på utkikk etter justerbart selv, men finner liksom ikke noe spesiellt :P Funnet noen billige, men tror de er litt jalla. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Kjøp deg KW senkesett du. ;) Hadde det på a4`n jeg hadde. Var knall det. Koster penger men er verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Norsk Bildelesenteret (NBS ) Selger KW justerbart. løp og kjøp Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 planen er å bruke vinteren på den så blir når jeg har tid. Jeg har full justerbare koni dempere. Ga 9000kr hos jørgenrud i spydeberg. anbefales på det sterkeste. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hei her er det noen ny bilder. begynte i dag med å demontere en hel del på bilen.[/img] har tatt ut baksetet. [/img] også har jeg tatt ut vinduene. [/img] tatt av frontfangeren. [/img] også listene og sideskjørtene. [/img] satt på spacere bak. [/img] prøvd og sett hvordan styling på. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Du må lakkere raditoren din i intercooler farge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 [/img] har fått valset alle hjul buene. [/img] fått tatt av alle dørene og gjort klart til sveising[/img] her er et bilde av demperen jeg bruker[/img] og ett av eksos anlegget.[/img] dette er høytalerene jeg skal ha i hatte hylla. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Detta blir bra :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg håper det :D er veldig mye demontering. også mangler jeg utrolig mye deler. artig at noen syns det ser bra ut. prøver å være nye med oppdateringer. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Noen oppdateringer? Tror forresten det hadde blitt smooth med helrøde baklykter.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 :D fått gjort lite i det siste. bestilt bmw m3 spoiler og tatt ut bakruta. skal legge ut noen bilder til fredag jeg. takk for tips er ikke sikker hva det blir enda. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nasse Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 stili styling!! har en a4 95 sjøl som jeg tenkte jeg skulle pimpe opp! hvilken styling var du du kjøpte til biln din? pris? nice job so far btw=) Siter Suzuki gsx-r 1300 hayabusa Audi A4 1995 ------------------------- x Yamaha YZF 600 thundercat x VW Corrado 1.8 G60 1990 x Vw Golf 1.6 1994 x Honda NSR 125cc 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 takk for det. det er rieger styling. rs fanger å skjørt bak,også type2 sideskjørt og bakrute senker. hjelper med litt styling. kan skaffe deg noe styling hvis du er inntrisert. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ca. 10000kr i plastikk tror jeg. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg