eko004 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Må ha tak i ny tannstang til en chevrolet transport/ opel sintra -98 model. Koster 17000 i norge, så jeg tenkte å bestille fra USA da det trolig blir en del billigere. Har kjøpt mye fra statene før, men finner ikke noe firma som selger akkurat det jeg er på jakt etter nå. Noen som har noen forslag på sider/firma som kan ha dette? Har vært inne på de mest kjente uten resultat. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Søk etter private hjemmesider til folk med samme bil som deg. Hør med de. Eller spør på Chevrolet forum'er. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canor Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Må ha tak i ny tannstang til en chevrolet transport/ opel sintra -98 model. Koster 17000 i norge, så jeg tenkte å bestille fra USA da det trolig blir en del billigere. Har kjøpt mye fra statene før, men finner ikke noe firma som selger akkurat det jeg er på jakt etter nå. Noen som har noen forslag på sider/firma som kan ha dette? Har vært inne på de mest kjente uten resultat. Hei.. Hvis du gir meg alle opplysninger om bilen og delen så skal jeg sjekke opp for deg her i canada. Jeg samarbeider mye med Chevy her i Canada så muligheten for at jeg kan hjelpe deg er stor. PS: Canada er ca 15% rimeligere enn USA i de fleste tilfeller. Mvh Canor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvis du ringer til en Bergheim butikk og bestiller en tannstang tilø Chevrolet Transport slipper du unna med ca 7000 kroner! Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg