Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Gratulerer med "ferdig" prosjekt! Dette står det :respect av! Alt jeg har sett av dine bygg er bare sinnsykt..! Gleder meg til å høre denne bilen live:D Å se bildene her, er nesten (les: NESTEN) bedre enn å ha sex med dama (stille stille)! Lurer på hvordan det er å sitte i dendamndamn

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere får ha en fortreffelig tur! Men ikke noe dasking på rommet... He he he... Må ha noe Tsunami-stæsj etter påske... :)

Jeg har sikret meg med kyskhetsbelte i polert rustfritt, kan aldri være for trygg med Anders og Dag på rommet:)

 

Skal du ha noe mer enn de automatsikringene vi snakket om? I så tilfelle må du si ifra nå, bestilling går på tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikret meg med kyskhetsbelte i polert rustfritt, kan aldri være for trygg med Anders og Dag på rommet:)

 

hehe... den er sikker også foret i alcantara.... men vi vil ikke se hvilken "Pål's bremse" logo du får i den Pål... :cocain: hjemme igjen? eller fremdeles på ferie? :hello:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folien på bilen er mattsvart og gull....

 

"Team Pioneer" logoen er laget spesielt for medlemmer av Team Pioneer, og det er ganske strengt for hvordan det skal være, men vi modda den litt ;) ....

 

Sponsor "remsen" som er på panseret kan dere få kjøpt av meg hvis dere vil ha akkurat det samme som Anders har på "værstingen" sin...

 

Mail meg på tor@phatgraphix.no hvis du vil ha ett akkurat likt merke...det koster 500,- per stk (dyr folie) + frakt og det er ca 38 x 93 cm.

 

Vi lager også andre saker :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ute å klipper seg litt, så han blir pen og presentabel til vi skal til Sinsheim å drikke øl og spise Würst:D

 

Mmmm, øl og würst....... jeg gleder meg allerede!

Men det går noen rykter om at det er en messe der nede også, skal vi ta en tur dit også ell?:cocain:

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no så innihelvete rått!!!!!! Dette var grommere enn bimmern tilogmed i mine øyne :) litt mer til vanlig bruk og, noe som er ett pluss syns jeg!

PERFEKT Dekor!! Ikke overdrivi :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh. litt lei meg, den nydelige bilen er ferdig, kunne ikke blitt bedre men hva skal jeg gjøre hele dagen nå da når jeg ikke kan vente på updates på denne tråden?

 

dekoren var kjempetøff. gleder meg til å se den LIVE.

 

 

jeg tar med meg kamera og PC nedover, så det kommer daglige oppdateringer fra messa:)

 

om jeg får tilgang til nett der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår