Turbodevil Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har nå kjøpt meg en 88mod 318ia med dårlig motor.. Så i første omgang skal jeg bytte motor.. Har overhalt 318i motor stående i delebilen.. Og ja, vingen skal vekk!! Videre planer for bilen: Muligens M3 interiør. Nye felger. Fikse småbulker og kansje lakke. Mer kommer... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hen fikk du tak i sportspedaler til bil med Dautomat gir? Har leita etter det lenge... cheers Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hen fikk du tak i sportspedaler til bil med Dautomat gir? Har leita etter det lenge... cheers De sto på bilen når jeg kjøpte den.. skal bygge om til manuel gir så pedalene kan du få kjøpe.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 :drive2 YEAH! Er de fine da? Liksom ikke helt herpa å sånn :hammer Bare send PM når du skal kvitte deg med dem. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30325i Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Er vell ikkje intressert i å selle rattet ditt? Siter (o) 86 325i (x) 83 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 :drive2 YEAH! Er de fine da? Liksom ikke helt herpa å sånn :hammer Bare send PM når du skal kvitte deg med dem. Mener de ser helt ok ut.. skal ta de av i helgen, gir deg en lyd.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Er vell ikkje intressert i å selle rattet ditt? Desverre, har falt for dette rattet.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg har nå fjernet de stumpene av noe øyelokk som sto på bilen og montert Pioneer spilleren min.. Jeg har og funnet ut at det er kammen som er utslitt så jeg bytter bare den og ikke hele motoren.. Men jeg har et lite problem som jeg håpte dere kunne hjelpe meg litt med.. Jeg har nemlig ikke parklys på bilen og baklysene virker ikke.. har prøvd å bytte parklys pærene og har sett at alle sikringer er hel... kan det være bryteren til lysene?? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 stor sjangse for at bryteren er gåen ja, eller tilkoblinger på bryter. kan jo måle med volt meter og se hvor det ikke er spenning. er det spenning inn på bryteren men ikke ut da du slår den på så har nok bryteren tatt kvelden. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har nå funnet ut av lys problemet.. det var en sikring som sto feil plasert.. Har nå bestillt ny kam fra sylinderservice og hvite instrument skiver fra DeltaGFX Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hen fikk du tak i sportspedaler til bil med Dautomat gir? Har leita etter det lenge... cheers Tror du kan få sportspedaler til auto hos Gundersen Motorsport. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jeg skal mest sansynlig bytte gir kassen i helgen så då skal jeg selge pedalene.. Har akkurat byttet kam men bilen var tom for strøm etter all feilsøkingen på lysene så jeg vet ikke om motoren går som den skal.. Holder og på å bygge litt anlegg i bilen også.. Bilder kommer... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kommer det ikke hvite instument skiver i posten snart?? alacocaina Har nå lakket instrument huset blått og sølv.. har også lakket viserene blå... hellothere Får ikke lastet opp bildene fra kameraet til pcen ennå... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg