Larsa Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hva mener folket en `93 Ford Sierra 2,0i clx med 165 000 km på telleren uten motor er verdt? Den har cosworth fanger, grill, speil og alufelger. Muligens også instrumenter. Den er senket litt også. Bilen er sølvgrå med den vanlige sierra rusten. Og effektanlegg. Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Den er ikke verdt mye så lenge den ikke har motor. 1500 ikke mer i mine øyne assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 hvordan kan jeg se at toppen er hel hvis jeg splitter motoren?Vet at bunndelen min er rimelig lapskaus. Du må trykkteste toppen for å finne ut om den er hel. Har en kompis som hadde dohc og der kunne vi se sprekker i toppen men den motoren var virkelig ras Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er interessert i å kjøpe bilen jeg... Send meg en PM vis du er interessert i å selge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg