Gå til innhold

1.8 T i Golf 1 ?

Ranger emnet


RS2-GTi

Anbefalte innlegg

Er jo flere engelske Einser Golfer som kommer under 6 sek 0-60 mph. Er ikke mange hemligheter. Veldig stive bakfjærer og masse effekt. Han har anslagsvis 210 hk og veier under 830 kg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2-GTi

 

Hæ ?

Er polo levert med 4WD, eller brukte han

G-Tech moddet av flissundet ??

 

Polo og Golf 1 har vel omtrent samme vekt ?

Man river jo Mk1 løs når man gearer med

bare litt småtrim. Greit visst du har Qualife,

men alikevell. Og få en 2WD ned i under 6,5

er jo bortimot umulig. Veit de driver med litt civic

greier i statene, og da bruker den stag og og

heiser opp bakhjulene for og flytte marktrykket frem.

 

Mulig det er mulig, og ikke umulig - men da må du fortelle

oss hvordan jordan :)

 

0-60 på under 6,5 bør jo gå "greit" med stive bakdempere og grepvennlige dekk på en så lett bil.

 

Men du som driver eget firma bør vel ikke kritisere andre firma om ting du IKKE har peiling på. Nå har jeg ingenting med flissundet å gjørre (har aldri vert der) men hater at et firma kritiserer et annet firma, mener det er veldig USERIØST !!!! men det er nå min mening.

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1GTI

 

0-60 på under 6,5 bør jo gå "greit" med stive bakdempere og grepvennlige dekk på en så lett bil.

 

Men du som driver eget firma bør vel ikke kritisere andre firma om ting du IKKE har peiling på. Nå har jeg ingenting med flissundet å gjørre (har aldri vert der) men hater at et firma kritiserer et annet firma, mener det er veldig USERIØST !!!! men det er nå min mening.

 

Gervin Ledetechnick sin Polo 1,6L 16v (AFH) Turbo med 220 hk, 7-15 OZ Super T med Michelin 195/45-15 og H&R Gewinde gjorde jo 0-100 på under 6 sek.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre en 10'er slik EIP gjør med sin Scirocco eller 11'ere som det gjøres med Golf1 vr6 turbo i sverige så kommer du ikke særlig langt med 0-100 på 6 sek ;)

 

Så SM2 loggfilene til Polly sin 10.06s stripe, 0-100 på under 3 sek og den går vel ikke akkurat saktere i andre enden enn en Golf med halve motoreffekten...

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Den 1ern jeg prata om er det bilde av i et bilsport blad, det vw spesial med den fine vr6'n og sciorocco'n ligg under dyrkorn's repotage fra et vw treff :)

 

Stemmer!

 

Bilde på side 37 i Bilsport17 2002, fra Wörthersee (og bilde av barnestolene hans på side 34:D) . Har dessverre ingen teknisk info om bilen, så finn frem VW Scene du...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt info om golfen i vw scene (endelig fått med meg bladet på skolen)

 

org en golf 1 gti 78 modell `(jeg liker bedre de nyere med store baklykter men men)

 

Motor : 5V turbo fra audi tt som er chippa til 210 "hours powers" :) (greit det gååååår da)

 

Kasse fra audi tt

 

org fjører og dempere (fra gti altså..)

 

bremser: Scirocco 16v

 

ja mere snax :) veldig pen bil, lucky Kid-A har sett den i "virkeligheten" sku nesten ha scanna detta og lagt ut på nettet men veit ikke hvor smart det er.. hehe

 

vi får se "time will show"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår