Polo Classic Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Er jo flere engelske Einser Golfer som kommer under 6 sek 0-60 mph. Er ikke mange hemligheter. Veldig stive bakfjærer og masse effekt. Han har anslagsvis 210 hk og veier under 830 kg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by RS2-GTi Hæ ? Er polo levert med 4WD, eller brukte han G-Tech moddet av flissundet ?? Polo og Golf 1 har vel omtrent samme vekt ? Man river jo Mk1 løs når man gearer med bare litt småtrim. Greit visst du har Qualife, men alikevell. Og få en 2WD ned i under 6,5 er jo bortimot umulig. Veit de driver med litt civic greier i statene, og da bruker den stag og og heiser opp bakhjulene for og flytte marktrykket frem. Mulig det er mulig, og ikke umulig - men da må du fortelle oss hvordan jordan :) 0-60 på under 6,5 bør jo gå "greit" med stive bakdempere og grepvennlige dekk på en så lett bil. Men du som driver eget firma bør vel ikke kritisere andre firma om ting du IKKE har peiling på. Nå har jeg ingenting med flissundet å gjørre (har aldri vert der) men hater at et firma kritiserer et annet firma, mener det er veldig USERIØST !!!! men det er nå min mening. Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Den 1ern jeg prata om er det bilde av i et bilsport blad, det vw spesial med den fine vr6'n og sciorocco'n ligg under dyrkorn's repotage fra et vw treff :) Har ikke fått somla meg til og tatt med bladet enda.. ligg på hyblene.. der vw scene altså.. der det står om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by mk1GTI 0-60 på under 6,5 bør jo gå "greit" med stive bakdempere og grepvennlige dekk på en så lett bil. Men du som driver eget firma bør vel ikke kritisere andre firma om ting du IKKE har peiling på. Nå har jeg ingenting med flissundet å gjørre (har aldri vert der) men hater at et firma kritiserer et annet firma, mener det er veldig USERIØST !!!! men det er nå min mening. Gervin Ledetechnick sin Polo 1,6L 16v (AFH) Turbo med 220 hk, 7-15 OZ Super T med Michelin 195/45-15 og H&R Gewinde gjorde jo 0-100 på under 6 sek. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Skal du kjøre en 10'er slik EIP gjør med sin Scirocco eller 11'ere som det gjøres med Golf1 vr6 turbo i sverige så kommer du ikke særlig langt med 0-100 på 6 sek ;) Så SM2 loggfilene til Polly sin 10.06s stripe, 0-100 på under 3 sek og den går vel ikke akkurat saktere i andre enden enn en Golf med halve motoreffekten... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by passat kara Den 1ern jeg prata om er det bilde av i et bilsport blad, det vw spesial med den fine vr6'n og sciorocco'n ligg under dyrkorn's repotage fra et vw treff :) Stemmer! Bilde på side 37 i Bilsport17 2002, fra Wörthersee (og bilde av barnestolene hans på side 34:D) . Har dessverre ingen teknisk info om bilen, så finn frem VW Scene du... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 litt info om golfen i vw scene (endelig fått med meg bladet på skolen) org en golf 1 gti 78 modell `(jeg liker bedre de nyere med store baklykter men men) Motor : 5V turbo fra audi tt som er chippa til 210 "hours powers" :) (greit det gååååår da) Kasse fra audi tt org fjører og dempere (fra gti altså..) bremser: Scirocco 16v ja mere snax :) veldig pen bil, lucky Kid-A har sett den i "virkeligheten" sku nesten ha scanna detta og lagt ut på nettet men veit ikke hvor smart det er.. hehe vi får se "time will show" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Et bilde co-piloten min Boblebaard tok Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Var noen år siden jeg så reportasje av den første 1,8T einseren. Husker at det var DSP sin 1'er. Tror den hadde måkevinger og Porsche Cup felger også. Kan det ha vært '98 eller 99? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg