Odd Slette Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei! Vil hilse til alle fra forumet som jeg pratet med på søndagen. Er greit å sette ett ansikt til ett navn. Ses/prates på NM Finalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Kom meg aldri dit, faan ass. Men når og hvor er finalen henn? Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei! NM Finalen er i Oslo, Valhall Arena 7-9 Oktober. http://www.dbdragracing.no/nm-finale-info.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ok, takker. Tar meg nok turen dit ja :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Regner med jeg tar turen selv da ja, får vel ett svar fra pioneer i løpet av neste uke på hvor utstyret blir av :) begynner å haste litt med bygging nå, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Zetec skrev: Regner med jeg tar turen selv da ja, får vel ett svar fra pioneer i løpet av neste uke på hvor utstyret blir av :) begynner å haste litt med bygging nå, hehe.. Er du sponset av Pioneer Norge i dette prosjektet? Blir spennende å se hvor høyt du spiller med det utstyret. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg