Goop Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er det noen som har bilder av noen skikkeli biler som var på gatebil? Var det noe nytt, gøy å se? Legg ut noen bilder for oss tullinger som ikke klarer å reise ned dit cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Legg ut noen bilder for oss tullinger som ikke klarer å reise ned dit cheers ... eller dem som ikke greier ta en titt under mediadelen på forumet ... hellothere Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ... eller dem som ikke greier ta en titt under mediadelen på forumet ... hellothere men eg tenke eg ville ha noen volvo bilder.... :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Det var noen av de jeg har, var forholdsvis lite volvo på banen. Den røde 242`en var den peneste, synd den fikk seg en liten smell. Ellers lagde stasjonsvogna mye blårøyk. Breisladden ble oxo avlyst etter at en eller flere tilskuere fikk lettere skader etter å ha blitt sprutet ned med stein og asfalt biter. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har masse bilder og filmer på digital-kameraet mitt, men det ligger i bilen til THolandsli for tiden :P Må inrømme at den gromme lang40'n var jævli rå, den gikk skikkelig bra. Den grønne 740'n (til krh??) gikk også friskt noen runder på søndagen etter at han fikk bytta turbo. Den røde 242'en var som vanlig med å kjørte, trist at han gikk på en smell med en cossfjært nedi slakter'n :( Var og en orange gammel førr der som gikk jævli bra, og så helt original ut. En hvit 740TIC som prøvde seg litt. Ellers var det jo litt forskjellige volvo'er utstilt der... Bilder og film kommer når jeg har fått henta kameraet. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Auda, fikk høre sjefen hadde blitt påkjørt på søndag. Pleier ikke 240'r å komme vekk fra sånt uten en skramme? :) Hva drev de med egentlig? Skulle de sladde mens de ble forbikjørt eller satt de å sov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn slange som er brukt til luftfilteret på den røde volvoen som var smelt? (sånn gjennomsiktig plast slange med stål ringer i...) og hva denne tyhpen slange heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 alle "racing" sjapper har vel sånn Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 syntes d var bra med volvo´er der jeg. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Den PK Racing 245'n var jo på sommertreff også.Så den der:) virket jo som den gikk litt godt.Var mye fint i motoren på den hvertfall Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som har flere bilder av den kawa grønne 740'n forresten? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 alle "racing" sjapper har vel sånn kan du gi noen eks på noen steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Den PK Racing 245'n var jo på sommertreff også.Så den der:) virket jo som den gikk litt godt.Var mye fint i motoren på den hvertfall Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker! Har film av den kawa-grønne 740'n :P Lurer også på hva slags motor det var i den gamle orange 240'n som kjørte der, for den gikk no' grønnjævli! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker! Har film av den kawa-grønne 740'n :P Lurer også på hva slags motor det var i den gamle orange 240'n som kjørte der, for den gikk no' grønnjævli! Den orange 240n var en svenske fra torsby. haddde en gammel 3.0l supramotor. 435hk i motoren :) gikk bra synes jeg å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 alle "racing" sjapper har vel sånn TESS selger slike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg