Azzido Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Her tenkte jeg å lage en tråd med bilder ifra alt av biltreff osv som jeg er på.... kamera jeg bruker fortida er ett fujifilm finepix s5500 og har i tillegg ett canon ixus 500 som jeg drasser med overalt... starter da elegant med gatebil som var nå i helgen på ruudskogen (sept 2005) http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-sept-2005/ http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-sept-2005/babeshow/ Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 dette er rein gjetning, men du hadde ikke litt sansen for hu med kamuflasje-skjørtet? skal ikke si kamuflasjemønsteret gjorde så mye for å skjule at det gjorde no da :wave forresten masse bra bilder!! du har fått med en del biler jeg ikke har sett på andre bildeserier til nå Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 dette er rein gjetning, men du hadde ikke litt sansen for hu med kamuflasje-skjørtet? skal ikke si kamuflasjemønsteret gjorde så mye for å skjule at det gjorde no da :wave forresten masse bra bilder!! du har fått med en del biler jeg ikke har sett på andre bildeserier til nå hvem kunne ikke unngå ho? =) bra å høre at du likte bildene mine... var ikke helt bra alle sammen pga nytt kamera osv... men kommer sterkt tilbake etter trening med det nye kamera til våren igjen vil jeg tippe ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Mye fine bilder. Ser du er myyye flinkere til å tilte kameraet enn jeg er. Har brukt det s5500 litt jeg og, men synes det er utrolig vanskelig å få skikkelig bra stillbilder. Føler nesten at jeg må bruke stativ uansett for å få de helt klare. Pluss at det er fryktlig følsomt i forhold til lys, selv på autoinnstillingen. Eller det vil si, jeg synes vel at autofunksjonen suger :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Mye fine bilder. Ser du er myyye flinkere til å tilte kameraet enn jeg er. Har brukt det s5500 litt jeg og, men synes det er utrolig vanskelig å få skikkelig bra stillbilder. Føler nesten at jeg må bruke stativ uansett for å få de helt klare. Pluss at det er fryktlig følsomt i forhold til lys, selv på autoinnstillingen. Eller det vil si, jeg synes vel at autofunksjonen suger :) takker for kommentarer... i kveld fiksa jeg meg ett skikkelig galleri på hjemmesida mi som fremtidige bilder vil bli lagt ut på... http://www.azzido.no/gallery/ Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Fikk tatt ett knallskudd i kveld... er rett rundt 0 grader her i kveld, frostrøyk på vannet der jeg bor i kombinasjon med fullmåne ;) blei litt trolsk stemning ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Pent! ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 ohh dette begynner og hjelpe seg azzido :D må bare få tatt noen flere filmer og litt bedre planlagt :P Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tok et bilde i dag når jeg stod opp, ca -4 grader ute osv ;) vintern nærmer seg stygt nå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har du fjernet babeshow bildene? Jeg vil se!! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 sweet :D Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har du fjernet babeshow bildene? Jeg vil se!! neida ;) bare komprimert albumet litt ;) samla de beste bildene ifra gatebil under 1 galleri http://www.azzido.no/gallery/index.php?list=2 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har du fjernet babeshow bildene? Jeg vil se!! Dissa babe'sene ? :D http://www.azzido.no/gallery/index.php?list=2 Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 dooh... to late :/ Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er fint i kragerø skjærgården på høsten oxo ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg