Canepa Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Neon som har noen bilstereo relaterte bilder fra Gatebil i helgen ? Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 jeg har noen bilder, og noen filmer fra db-drag'en, skal legge de ut senere. blir for sent nå... :P filmene må jeg desverre vente litt på ettersom jeg ikke har kameraet selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Neon som har noen bilstereo relaterte bilder fra Gatebil i helgen ? OT har du noen prosjektbilder av bilen din eller? handler akkurat samme type bil til uka, blir moro å finne på noe i den.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Tja jeg har jo det da..! Driver på nå om dagen faktisk.. Ta en titt på den tråden HER Men funderer veldig på hvor jeg skal plassere 12".. så tips mottas med takk. Har som mål å få plassert den inne i coupen. For øyeblikket står den bak i kassa med noen hull inn i coupe. Funker ikke veldig bra. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 http://jannis.no-ip.info/images/rudskogen/index.html noen bilder jeg tok på rudskogen denne helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 http://jannis.no-ip.info/images/rudskogen/index.html noen bilder jeg tok på rudskogen denne helgen. kjempe fine bilder,men hvor er bilene våres som spilte likt i db finalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 har ikke bilder av det, men har det på film. er bare det at det ikke er jeg som har kameraet, så får ikke tak i filmene enda, men de kommer. filmet de fleste finalene på søndag, men ikke stort mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Flotte bilder.. Moro å se på! Mange veldig dyktige personer her i landet! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvor var dB-riggen plassert denne gangen da? Og håper at enda flere tar turen til våler og rudskogen neste år. Kommer selv til å delta på maaaange konkurranser. Øvre grense er vel sånn ca Trondheim tenker jeg.. (80 mil herfra) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Her er noen bilder fra meg.. Tre oversikts bilder fra EMMA plassen: Han her var RÅ!! Etterligner SVÆRT troverdig en sekkepipe ved å spille på drøvelen/halsen: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 vel, ca en halv time med venting etter strømtilførsel -enda en halv time skulle gå...- kiddie så er de 2 finalistene klare for en uavgjørt seier med nøyaktig 140dB for begge bilane.... "0mkamp" ga 140,1dB.... for trygg en av sine mest spennende match på hele "dB karrieren"... det mest moro var å se gummylisten til frontruta løsne og boble samtidig ved hans personlig rekord på 144,9dB... :w00t desverre måtte JEJ nøye seg med en andre plass :hammer :wave ellers hilser alle de jeg fikk hilst på!! sees vel dere igjen i Oslo finalen. cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 desverre måtte JEJ nøye seg med en andre plass :hammer I'll be back... onfiredevi men om det blir noen forbedring eller forværring er en annen sak... :hammer min personlige rekord i denne bilen er nå 144, og det er tross alt over 2dB høyere enn jeg hadde håpet å klare, så jeg klager ikke, selv om det neppe blir noen nm-seier ut av det.. :P var hyggelig å møte deg og en del andre der. lenge siden jeg har vært ute på konkuranser og møtt folk nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gilbert21 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 På http://www.porraudio.com er det mange bra bilder i fra rudskogen. Siter Mercedes S210 E420 1997 Volvo 460 2.0i 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg