Gå til innhold

Bilder fra Gatebil i helgen ?

Ranger emnet

Canepa

Anbefalte innlegg

Tja jeg har jo det da..!

Driver på nå om dagen faktisk.. Ta en titt på den tråden HER

Men funderer veldig på hvor jeg skal plassere 12".. så tips mottas med takk. Har som mål å få plassert den inne i coupen. For øyeblikket står den bak i kassa med noen hull inn i coupe. Funker ikke veldig bra.

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var dB-riggen plassert denne gangen da?

Og håper at enda flere tar turen til våler og rudskogen neste år. Kommer selv til å delta på maaaange konkurranser.

Øvre grense er vel sånn ca Trondheim tenker jeg.. (80 mil herfra)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, ca en halv time med venting etter strømtilførsel -enda en halv time skulle gå...- kiddie

dvlmh5.jpg

så er de 2 finalistene klare for en uavgjørt seier med nøyaktig 140dB for begge bilane.... "0mkamp" ga 140,1dB.... for trygg en av sine mest spennende match på hele "dB karrieren"... det mest moro var å se gummylisten til frontruta løsne og boble samtidig ved hans personlig rekord på 144,9dB... :w00t desverre måtte JEJ nøye seg med en andre plass :hammer

:wave

dvlmqg.jpg

ellers hilser alle de jeg fikk hilst på!! sees vel dere igjen i Oslo finalen. cheers

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre måtte JEJ nøye seg med en andre plass :hammer

I'll be back... onfiredevi men om det blir noen forbedring eller forværring er en annen sak... :hammer

min personlige rekord i denne bilen er nå 144, og det er tross alt over 2dB høyere enn jeg hadde håpet å klare, så jeg klager ikke, selv om det neppe blir noen nm-seier ut av det.. :P

var hyggelig å møte deg og en del andre der. lenge siden jeg har vært ute på konkuranser og møtt folk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider