Gå til innhold

Lilla supra i lærdal

Ranger emnet


mcbanan

Anbefalte innlegg

sto å vaska bilen da jeg hører noe som rett og slett må væra en rå bil komme kjørende.. Snur meg og ser en lilla, styla MKIV kruse forbi på vei vestover.

så utrolig fin ut den bilen, noen som vet noe om den?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto å vaska bilen da jeg hører noe som rett og slett må væra en rå bil komme kjørende.. Snur meg og ser en lilla, styla MKIV kruse forbi på vei vestover.

så utrolig fin ut den bilen, noen som vet noe om den?

 

Sikkert denne, på vei hjem fra Gatebil.

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3811&viewkey=

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76722&highlight=supra

 

Går på Lindås litt nord for Bergen. Rå bil! :D

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert denne, på vei hjem fra Gatebil.

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76722&highlight=supra

 

Går på Lindås litt nord for Bergen. Rå bil! :D

Pen bil. Men om bilen kom fra Gatebil, så ville han ha svingt av inn i Lærdalstunnelen (mot Bergen) før han hadde kommet til Lærdal (med mindre trådstarter bor lenger oppe).. Evt om Supraen kjører Vikafjellet, noe som ikke er noen vinner med en slik bil.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en supra i lærdal ja, men den er hvit. Går på skylineskilter den ja:D

Bor over tunellen, så det var nok en bergenser, men synes ikke den lignet på den på bildet. Den bilen kjenner jeg jo til, og det slo meg ikke akkuratt at det var den da jeg såg den.. Men jeg kan jo ha tatt feil

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKylineskilter?

 

var jo litt trøbbel med å få de registrert før vettu, så da var jo prøveskilt populært. Supraskilt går jo for det samme

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sandvik; Skylineskilter = Prøveskilter.. :)

 

@mcbanan; Ah, ok. Når du nevner det visste jeg faktisk at den var hvit.

 

Ser du bor i Sogndal (delvis vertfall) og kjører Manta, men kan ikke huske å ha sett noe Manta der..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mantaen solgte jeg for nesten et år siden, er bare litt treg med å oppdatere signaturen:D har lancer nå..

var hvit mantaen og..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var jeg ute og pleiet bilen enda litt mer, da en svart 300zx med det som må ha vært nesten rake rør kom kjørende forbi tett etterfulgt av en skyline r-33. Så skummelt lik ut den som var på autofil..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår