Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har rett å slett blitt for dumt. Støtter deg. Håper du får tilbake lappen snart.

 

Takker... Håper på det samme selv.

 

på forelegget er det ikke foreleggs nummer eller saksnummer, noe som skal være på det brevet. Jeg har en orginal.

 

helpme Advokaten driver å ser på dette nå.

 

Han er vist spesialist på sånne saker.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting politiet har fått ut av det. En borger mindre som ikke liker dem.

Jasså. Så du liker politiet sier du? :hammer

 

Fra spøk til revolver. Dette må du ta med til media. Seriøst. La resten av verden få vite hvor bra det norske rettsvesenet fungerer. La oss få vite hva skattepengene våre går til. Og om de nå skulle henlegge saken ØNSKER jeg at du alikevel går videre med det. For hvis du er så uskyldig som du sier er dette ikke bra. Jeg har faktisk lyst på å bruke tid og ressurser på å få dette ut til liten og stor. Menigmann, justisminister, statsminister og samferdselsminister. For dette er bare for dumt!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså. Så du liker politiet sier du? :hammer

 

Fra spøk til revolver. Dette må du ta med til media. Seriøst. La resten av verden få vite hvor bra det norske rettsvesenet fungerer. La oss få vite hva skattepengene våre går til. Og om de nå skulle henlegge saken ØNSKER jeg at du alikevel går videre med det. For hvis du er så uskyldig som du sier er dette ikke bra. Jeg har faktisk lyst på å bruke tid og ressurser på å få dette ut til liten og stor. Menigmann, justisminister, statsminister og samferdselsminister. For dette er bare for dumt!

 

Ja, du er inne på noe der. Jeg ønsker selv å ta en ting av gang, jeg vil se hva som hva advokaten min har fått ut av dette.

En annen ting som må nevnes, dette er sikkert ikke første gang snuten gjør feil. Men jeg vil ta en ting av gangen som sakt.

 

Kansje media vil ta det til sitt bryst, hadde vært fint for meg, sweet revange.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om at politiet har gjordt en del saksbehandlingsfeiler angående forelegget og du vil forhåpentligsvis slippe det.

 

Det med media kan slå begge veier. Sjå for deg at dette blir utslaget i avisa etter at du har brukt en halv time på å legge fram din versjon, og politiet ikkje kan komentere denne saken, men kun på generell basis.

 

Først bilde av bilen din og deg, der en flott ungdomsbil med effektanlegg og en ung gutt vises, så stykket.

 

Litt beskrivelse av plassen, og der blei NN stoppa av politiet pga uforsvarlig kjøring, og i følge politiet var det ingen tvil om at det blei gitt full gass i 50 sona, da vi hørte han på lang veg.

NN påstår at farten bare var 50 km/t, og at han ikkje hadde klart å stoppe for politiet viss farten hade vært høyere, og han nekter for å ha kjørt uforvarlig og har sat advokat på saken.

Siden saken er påklagt kan ikkje politiet gi komentar anna enn at vi stoler på våre erfarne tjenestemenn og at vi ofte opplever ungdom som er uenig når vi påpeker at dei har kjørt uforsvarlig og for fort.

 

 

Med et slikt stykke har ikkje media godt mye over streken og du vil gjennstå som den store synderen med bilde i avisa. Med det forholdet som media har til alt som er gøy og inbefatter bil så er det stor sjanse for at du blir taperen om du så kjørte 10 under grensa.

 

Når en ser på alle gangene me har arrangert noke positivt innen bil og ungdom gir media stort sett faen, men er det ulovlig kjøring eller masse ungdom med bil samla, da er avisene der. Tenk litt på hvilken vei det kan gå viss du ikkje får en god journalist med bilinteresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om at politiet har gjordt en del saksbehandlingsfeiler angående forelegget og du vil forhåpentligsvis slippe det.

 

Det med media kan slå begge veier. Sjå for deg at dette blir utslaget i avisa etter at du har brukt en halv time på å legge fram din versjon, og politiet ikkje kan komentere denne saken, men kun på generell basis.

 

Først bilde av bilen din og deg, der en flott ungdomsbil med effektanlegg og en ung gutt vises, så stykket.

 

Litt beskrivelse av plassen, og der blei NN stoppa av politiet pga uforsvarlig kjøring, og i følge politiet var det ingen tvil om at det blei gitt full gass i 50 sona, da vi hørte han på lang veg.

NN påstår at farten bare var 50 km/t, og at han ikkje hadde klart å stoppe for politiet viss farten hade vært høyere, og han nekter for å ha kjørt uforvarlig og har sat advokat på saken.

Siden saken er påklagt kan ikkje politiet gi komentar anna enn at vi stoler på våre erfarne tjenestemenn og at vi ofte opplever ungdom som er uenig når vi påpeker at dei har kjørt uforsvarlig og for fort.

 

 

Med et slikt stykke har ikkje media godt mye over streken og du vil gjennstå som den store synderen med bilde i avisa. Med det forholdet som media har til alt som er gøy og inbefatter bil så er det stor sjanse for at du blir taperen om du så kjørte 10 under grensa.

 

Når en ser på alle gangene me har arrangert noke positivt innen bil og ungdom gir media stort sett faen, men er det ulovlig kjøring eller masse ungdom med bil samla, da er avisene der. Tenk litt på hvilken vei det kan gå viss du ikkje får en god journalist med bilinteresse.

 

SOm nevnt, så velger jeg å gå ut i media når jeg vet mer. Det viktigste for meg er å få lappen igjen, og det fort. Så får jeg ta ting ut i fra det. Må høre med advokaten hva som skjer, men skal ikke se bort i fra at det går noe mailer om en stund til noen aviser.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wonder :pimp :wonder

Det virker som om at politiet har gjordt en del saksbehandlingsfeiler angående forelegget og du vil forhåpentligsvis slippe det.

 

Det med media kan slå begge veier. Sjå for deg at dette blir utslaget i avisa etter at du har brukt en halv time på å legge fram din versjon, og politiet ikkje kan komentere denne saken, men kun på generell basis.

 

Først bilde av bilen din og deg, der en flott ungdomsbil med effektanlegg og en ung gutt vises, så stykket.

 

Litt beskrivelse av plassen, og der blei NN stoppa av politiet pga uforsvarlig kjøring, og i følge politiet var det ingen tvil om at det blei gitt full gass i 50 sona, da vi hørte han på lang veg.

NN påstår at farten bare var 50 km/t, og at han ikkje hadde klart å stoppe for politiet viss farten hade vært høyere, og han nekter for å ha kjørt uforvarlig og har sat advokat på saken.

Siden saken er påklagt kan ikkje politiet gi komentar anna enn at vi stoler på våre erfarne tjenestemenn og at vi ofte opplever ungdom som er uenig når vi påpeker at dei har kjørt uforsvarlig og for fort.

 

 

Med et slikt stykke har ikkje media godt mye over streken og du vil gjennstå som den store synderen med bilde i avisa. Med det forholdet som media har til alt som er gøy og inbefatter bil så er det stor sjanse for at du blir taperen om du så kjørte 10 under grensa.

 

Når en ser på alle gangene me har arrangert noke positivt innen bil og ungdom gir media stort sett faen, men er det ulovlig kjøring eller masse ungdom med bil samla, da er avisene der. Tenk litt på hvilken vei det kan gå viss du ikkje får en god journalist med bilinteresse.

 

 

er enig her..... vanlie voksne folk har nok mer imot ungdommer med fete biler en det vi aner! med en gang de hører 'ungdom' & 'bil' : oioioioioi Fyyy, Faaarli...

 

men hadde nok fenget den yngre del av leserne tross alt...

 

De Voksne er bare missunelige!! :wonder :pimp

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']:wonder :pimp :wonder

 

 

er enig her..... vanlie voksne folk har nok mer imot ungdommer med fete biler en det vi aner! med en gang de hører 'ungdom' & 'bil' : oioioioioi Fyyy' date=' Faaarli...

 

men hadde nok fenget den yngre del av leserne tross alt...

 

De Voksne er bare missunelige!! :wonder :pimp[/quote']

 

Sant det, mange eldre som tenker det. Men er faktisk ikke lov å segmentere slik i politiet. Vis dere forstår hva jeg mener. Det blir som at vis en ungdom kjører fortm så gjør alle det. Ta alle over en kam.

 

Men som nevnt jeg gjør alt jeg kan for å få den tilbake.

 

Har enda ikke hørt noe fra min advokat.

 

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?

Hørt noe mer?

 

Ikke noe mer en det som er skrevet.

Det værste jeg kan gjøre, er å stresse med dette. Uheldigvis.

 

Jeg lover å si i fra så fort jeg hører noe.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigsvis er ikkje alle vi "voksne" like alergisk mot kombinasjonen ungdom, fart og bil.

Sjøl synes eg fremdeles etter 17 år med lappen at det er gøy med fart og bil.

 

Ja, jeg kan jo bare fortelle at min far på 40+ enda ikke har gitt seg med å velge svingetet vei og er fast tilhenger av motor sport.

Og det er jo de som er litt opp i åra som har tjente penger som faktisk kan rive i de nye fete bilene som koster mange milioner, eks: Vollevik.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge purken var alene har han ca like stor autoritet som en skole lærer!

Øyh! Ikke mobb oss på den måten:D

 

Hmm...dette blir jo mer og mer spennende etterhvert som politiet tukler det til...

Det kom faktisk som en overraskelse dette, hadde ikke forventet en sånn frekkhet...

Hva skjer videre nå da?

Nei,jeg er glad jeg bor her jeg bor: stopper politiet deg i promillekontroll to ganger på tre timer, så beklager de ubeleiligheten og ønsker god tur videre andre gangen:D En kasse pils empty box, no problem. Bare si "no igjen?" når du blir stoppet :???:

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår