Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg tatt og ringt politiet der jeg bor.

 

Kom i kontakt med politijuristen. Han sa:

 

Han hørte du kjørte fort og at han så det.

 

Jeg sa: Han stod i veien på natta i svart dress. Han må ha bedømt hastigheten til at jeg kan stoppe midt i en s sving. Samtidig som han behandeler en mopedist.

 

Han synes det var merkelig, og at han ikke hadde gitt noe raport enda. Den kom i morgen, og jeg skulle ringe til bake da.

 

Dette er noe av det sykeste jeg har vært med på. Bli fra tatt lappen pga lyd.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemoms: Skrev du under på noe papir der du samtykket i beslaget?

 

Dette spørsmålet er meget essensielt i saken. :)

 

Nei, har ikke skrevet på ett eneste papir. Han har sett på vognkort og tatt lappen min. Bare snakket med han, og sakt at jeg IKKE er enig i at han tar den. Sa at jeg vil ha den tilbake og at vurderingen er feil.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du ikke har skrevet under noe samtykke, og han ikke har noen måling er du helt trygg! Du burde få igjen lappen på dagen, hvis det ikke skjer er det bare å engasjere advokat. Da ordner det ihvertfall seg!:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du ikke har skrevet under noe samtykke, og han ikke har noen måling er du helt trygg! Du burde få igjen lappen på dagen, hvis det ikke skjer er det bare å engasjere advokat. Da ordner det ihvertfall seg!:)

 

Ja, jeg ser jo lyset i tunnelen. Lurer hva han skriver i den rapporten sin. Jeg har en del ting på han. Får se hva som skjer i morgen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det JEG syns er for jævlig, er at nå må Bamsemoms være uten lappen i 3 uker pga en maktsyk jævel.

 

 

(PS: Jeg hadde gått til avisen med det)

 

Muligheten er mange. Men jeg vet ikke hva en avis kan hjelpe meg med. Om jeg er uten lappen i 3 uker finner jeg ut i morgen. Skal ringe politi juristen i morgen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt ordnær sæ:)

dette er for jævlig. skulle nesten tru det var terje olsen som stå der. for dere som vet hvem han er..

og de som ikke vet hvem han er, så er han rar tvers mellom. han jobber 24/7 selv om han har ferie står han med blokka og deler ut bøter.

 

håper du får den fort igjen..

er kjedelig uten lappen.. vet åssen det der er ja..

lykke til i morgen Bamsemoms

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

 

 

IN CAR WE TRUST

 

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår