Mikkel Bruer Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 klar jeg :D Er det ikke orginale høytaler deksler og sånn i dashen A?...kan jo bare åpne dem og slenge nedi et par spreke høytalere...er jo bare smuud om det ikke syns så veldig =) Bilen så strøken ut ja Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 kunne gjort det ja, men de settet som jeg skal ha i bilen er for stort :/ går sikkert å tilpasse litt.. men jeg jobber ikke akkurat på West Coast Coustoms :p Takk for positiv komentar om bilen :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Nå har jeg bytta alt av bremser bake.. Klosser, skiver og kapippere.. Men tror ikke det er som det skal.. På den ene siden så låser den ikke hjulet:( Noen som har peiling på hva som kan være problemet ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Nå har jeg bytta alt av bremser bake.. Klosser, skiver og kapippere.. Men tror ikke det er som det skal.. På den ene siden så låser den ikke hjulet:( Noen som har peiling på hva som kan være problemet ? regner med at du har bytta bremseveske? har ikke fått luft i systemet der da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Har hatt på ei bremseveske flaske.. Og lufta.. Men tror jeg skal gjøre det en gang til.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har hatt på ei bremseveske flaske.. Og lufta.. Men tror jeg skal gjøre det en gang til.. Kjøpt s2 fanger? kjøp i sverige, det gjorde jeg, gav 500 spenn:D i norge koster de 3-4000! Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Kjøpt s2 fanger? kjøp i sverige, det gjorde jeg, gav 500 spenn:D i norge koster de 3-4000! hvor??????????? happyhappy Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hvor??????????? happyhappy Traderamotor Mye bra p åden siden. Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har en slik fanger på låven mener jeg, rød. (samler støv, i og med at jeg har kjøpt en annen fanger, + at festene ikke passer min bil) den har 2 enkle fester, mye enklere å ha med å gjøre enn de festene som var på bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har en slik fanger på låven mener jeg, rød. (samler støv, i og med at jeg har kjøpt en annen fanger, + at festene ikke passer min bil)den har 2 enkle fester, mye enklere å ha med å gjøre enn de festene som var på bilen min... Jasså? Hvor mye skal du ha for den da? Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nei, jeg veit ikke jeg, har du lyst på den ? bare til å slenge ut en pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Henrik Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nei, jeg veit ikke jeg, har du lyst på den ? bare til å slenge ut en pris... Sjæ, får se. Har ikke direkte brukt for den, men kanskje jeg får? hvis jeg kjøper meg ny bil så.. Siter 90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt. 325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt. Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt. Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg