113deluxe Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Kan en av dere som har ETKA hjelpe meg med delenummer til noen deler. Har en kompis i USA som bygger om bilen sin og trenger disse delene. Det han trenger er delenummerene til plastdekslene rundt intercooleren. Evt om noen av dere har dette liggende så vil jeg være interessert i å kjøpe det. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hjertelig takk.... er disse nummerene for bil med eller uten AC? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hjertelig takk.... er disse nummerene for bil med eller uten AC? Vet ikke om det er med AC eller ikke.. Etter det jeg kan se er det ikke noe spesiell forskjell fra AC og ikke... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hjertelig takk.... er disse nummerene for bil med eller uten AC? Hvis de er til bilde, slik det pleier å være i ETKA er de til bil med ac. Delene til de uten er annerledes. Intercooler duger bare til show og omtrent ubrukelig å kjøre med da...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Så motoren funker bedre UTEN IC??? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Han trenger delenummerene til alt på denne siden...jeg har ikke etka eller noe så jeg håper noen kan hjelpe han. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Han trenger delenummerene til alt på denne siden...jeg har ikke etka eller noe så jeg håper noen kan hjelpe han. Ikke alt som var tilgjengelig med versjonen min iallefall, men her er noen... 12 - N 015 945 1 15 - 191 121 329 A 16 - 191 121 330 A 17 - 191 121 341 18 - 191 121 342 19 - 191 121 348 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Takk takk.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Så motoren funker bedre UTEN IC??? Helt klart ikke, men funker bedre med alle andre intercoolere enn denne (omtrent). Skal han skaffe seg orginal intercooler og bruke masse penger på det, er det bedre å bruke fra Rallye eller vanlig Golf G60 uten AC Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvis de er til bilde, slik det pleier å være i ETKA er de til bil med ac. Delene til de uten er annerledes. Intercooler duger bare til show og omtrent ubrukelig å kjøre med da...... Har du noen fine argumenter jeg kan bruke for å overtale han kompisen til å IKKE kjøre med intercooler? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har du noen fine argumenter jeg kan bruke for å overtale han kompisen til å IKKE kjøre med intercooler? Han vil trolig tape 5-10 hk sammenlignet med G60/Rallye intercooleren hvis han kjører med 65/68 hjul Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg