Gå til innhold

Mine lekebiler...

Ranger emnet


Mrs Aero

Anbefalte innlegg

Gjest Volvo_gutten
Kjøpt på clasohlson, får den i hvit og rød. Felgene er kjøpt på hobbysjappa på strømmen

 

Hm...jeg har bare sett PV`n der...hvilken clas ohlson kjøpte du den på? Har forresten satt på bodykilt på fronten nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm...jeg har bare sett PV`n der...hvilken clas ohlson kjøpte du den på? Har forresten satt på bodykilt på fronten nå :D

Clas ohlson på strømmen.

 

Går hjulene på amazonen rundt,eller er de bare for "show"?

Kun show:)

 

ja viste det ,men de er like i styling,men ja to merker idiot,, var mest at de var billig.. faen feiler folk her.. :hammer

vær så snill a.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen plasser de ,har de igjen? leitet .har bare subaruen med lys,kunne tenkt meg resten av modellene? de ppå europris og sparkjøp..hvor mange gav de ut.. og fluid.. jeg er snill,når folk ikke skal kverulere sånn ,men greit det.. se på bilde vil du se de er ganske like,pluss halv pris( men ville bare si til folket hvor de kunne fp fete 1x18 biler billig) peace and harmony

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt corvette pacecar 1978 model bil? letet lenge.. må få tak i den:)

 

har ikke funnet en modell av den, men fant en som ligna på den i signaturen din sigende rundt i byn, fiiiin bil live *drool* (står tilogmed "official Pacecar" på siden på den)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår