Moparman Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Heisann Kan noen være så snille å hjelpe meg? Trenger en how to på disse 3. 1. Endre bakgrunn i vinduer 2. Endre farge på hele bilen 3. Hva er brushing, er det en måte man kan "lakke" bilen på? i tilfellet hvordan? Cato Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Her er digimod's tutorial med mye nyttig. Og Veileder fra dette forum. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moparman Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 http://www.offroad.no/garage/4178/img/10636.jpg Hvordan får jeg vekk teksten på bildet? Enkel forklaring? Evt noen som kan gjøre det for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Brush... eller er det du som har tatt på skriften?? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 er neppe han, siden han spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Ok.. da må han brushe det vekk.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 han kan bruke smudge tool. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moparman Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hvordan brusher man og hvordan bruker man smudge tool? Hadde vært kjempe om noen kunne lært meg. Driver med min første nå, skal legge den ut når jeg er fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Hvordan brusher man og hvordan bruker man smudge tool?Hadde vært kjempe om noen kunne lært meg. Driver med min første nå, skal legge den ut når jeg er fornøyd:) Bare les tuts, enkleste :) Alltid bra når folk går i gang med modding. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg