Joachim Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 For en tid tilbake, var jeg innom tråden til AudioDefender (ellernoe) sin tråd her på forumet. Da la jeg merke til felgene han hadde på bilen litt ut i tråden og har i ettertid prøvd å finne ut hva de heter. Så fremt til å går kveld, ca 22:00 la jeg merke til at kompisen min har noe som ligner fryktelig, fant ikke noe konkret navn på de, eneste jeg så var at det sto "100+" midt på felgen. (Ja, det var mørkt :P) Det jeg da lurte på var om dette er ett felgmerke, og om hvor det er mulig å få kjøpt disse. // Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Har nå fått en anelse om at de kan være av merket "Penta", men er ikke sikker.. Ingen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Et bilde gjør alt mye lettere... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Akkuratt det som er vanskelig når man ikke er 100% sikker på hva de heter, men jeg er ganske sikker på at disse er samme merke: Vil benytte sjansen til å rette navnet fra AudioDefender til AudiDefender :) OG, beklager at jeg bruker bildene dine, håper det går greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 100+ er et eget felg merke.. har 100+ felger liggende.. egentlig veldig pene felger. men med litt feil innpress til golf desverre (selvom de har sittet på golf før) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hadde sånne før i kokksgrå farge med rød senterkopp. Feite de Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Noen som vet hvem som forhandler de i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 vianor gjør vel det.. mener de selger felger av dette merket på dekk sjappa i bygda jeg bor å det er vianor. prøv det. Pene felger ja :) mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fant siden til Vianor, men ingen 100+ felger der :(.. Noen andre som har forslag til hvor jeg kan finne en forhandler av felgene? Evt. hjemmeside? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fant siden til Vianor, men ingen 100+ felger der :(.. Noen andre som har forslag til hvor jeg kan finne en forhandler av felgene? Evt. hjemmeside? Takk! meiner http://www.martins.no forhandla 100+ felger men finn dei i lista. desse ligna litt Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg