Gå til innhold

Chiptuning i Sverige

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Ja, turbo Karlsen kan du sette bilen hos. Så får du se hvor lenge det går bra.

 

Men hvorfor spare 2000kr på chip ? Chip den på TS-Racing. Så slipper du å kjøre en hel dag for å klage. Er det ikke litt enklere å bruke tunere som er i Norge? TS har jo flere avdelinger i Norge også.

 

Så skal det sies at man bør chippe bil hos noen som bruker store lev. å ikke noen som lager noe selv, uten å benke bilen. Jeg har chippet min hos Ts racing, å er superfornøyd!

 

http://www.tsracing.no

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, turbo Karlsen kan du sette bilen hos. Så får du se hvor lenge det går bra.

 

- Hva mener du med dette da?

Min forrige bil chippet jeg der, og etter over 40.000km går det enda bra, fint hvis du kan utdype dette litt mere.

Han har vel også 25års erfaring med trimming så han burde vel vite hva han driver med?

 

 

Men hvorfor spare 2000kr på chip ? Chip den på TS-Racing. Så slipper du å kjøre en hel dag for å klage. Er det ikke litt enklere å bruke tunere som er i Norge? TS har jo flere avdelinger i Norge også.

 

- Fordi jeg skal til en kamerat som bor i sverige så da tenkte jeg at jeg kunne trimme den samtidig hvis jeg fant noe som jeg syns virka bra. Men takk omtanken.

 

Så skal det sies at man bør chippe bil hos noen som bruker store lev. å ikke noen som lager noe selv, uten å benke bilen. Jeg har chippet min hos Ts racing, å er superfornøyd!

 

- Og jeg var superfornøyd når jeg trimma bilen min hos Turbo Karlsen men han er litt dyr for meg akkurat nå, derfor jeg tenkte jeg kunne spare noen kr i sverige, hvis det var mulig.

 

http://www.tsracing.no

 

 

God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

kan gi deg min fire skil nr på priv msg som har gått å hostet etter karlsen har skrudd på dem. Er noe galt når man ikke chipper kassa på en 2,7 bi turbo når man chipper bilen... billig kasse det!

 

 

Skjønnte ikke så mye av dette jeg, men jeg er ihvertfall fornøyd med han og du ikke.

Og det er sikkert flere som er fornøyd og flere som ikke er fornøyd..

 

 

Men det jeg egentlig lurte på var: tuningplasser i Sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår