gundersenautoparts Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Jeg er på utkikk etter kanaler til min caddy, men dersom jeg skal kjøpe uoriginalt finner jeg kun til Golf 1. Dette kan da brukes, men regner med det må tilpasses... Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i karroserideler til caddy uten at det koster skjorta??? Haster fælt... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Bump... hjelp meg da. De må da være noen som vet dette... fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i karroserideler til caddy uten at det koster skjorta??? Haster fælt... :thanks Møller. Er mange som blir overrasket over hvor lite som skiller i pris på Orginal og Pirat deler. Som regel sparer du masse jobb med tilpassing også :p Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Det er jo jævla uaktuelt da de skal ha 8400,- per side!!! Er det INGEN som vet hvor jeg kan få tak i kanaler til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 http://www.veng.no Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 OK, prøver på nytt... Originale deler er ukatuelt. Veng leverer ikke deler til denne bilen. Er det da noen som VET hvor jeg kan få tak i? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Sjekka på Klokkerholm og de hadde heller ikke. Vil da kjøpt delene som passer einseren og eventuellt tilpassa disse. Kan ikke være store forskjellen i utforming av kanalene...kanskje litt lengre. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg