Gå til innhold

;) ;) ny bil i garasjen!!


primeraGtR

Anbefalte innlegg

Ja da var Primeraen blitt byttet ut"snufs" med en 200sx s14a race edition!!!

hehe! ja hva kan man si ,,,, den har det siste LILLE jeg savnet i primeraen. ;) :)

så nå går primeraen min en plass mellom ålesund å bergen.

men men skal vel klare å venne meg til 250hester++ og bakhjuls trekk, hehe!! :driving

Nissan 200sx s14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worthless! Haha...

Aldri hørt om Race Edition da..hva går det ut på? Er det noe som er levert fra fabrikken liksom, eller noe du fant på? ;)

 

Alu felger og belteputer + Wounderbaum.. :) = Race edition :) nei da, bare tuller, Grattis!! tipper du blir fornøyd.. går noe innihampen di derre..testet en for en stund tilbake.

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åje, det stemmer. Alle de mørkegrønne er vel Race edit da..tror aldri jeg har sett noen grønne UTEN det lyse skinninteriøret. Menmen..det er lugnt da, selv om jeg ikke har helt sansen for tredelene i dasjen..hehe. S14a er helt klart en fet bil..lykke til med den :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åje, det stemmer. Alle de mørkegrønne er vel Race edit da..tror aldri jeg har sett noen grønne UTEN det lyse skinninteriøret. Menmen..det er lugnt da, selv om jeg ikke har helt sansen for tredelene i dasjen..hehe. S14a er helt klart en fet bil..lykke til med den :)

 

Får vel Z-edition med mørkt skinn i grønn også tror jeg.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, okej, får grønne Z-edits og ja..trodde de kom bare i svart jeg. Er det 100 av hver da eller? Hadde vært artig å vite :)

Menmen..nå fikk jeg lyst på S14(a) igjen..gikk å sikle på den i cirka et år...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår