Dart360 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 , så må dere flytte nordover,her man ikke SALTER veiene!! :cab cheers Ingen dårlig ide, slik veiene blir saltet i Oslo området er helt vanvittig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehe.. Har bodd i Nord Norge i 3 år tidligere. Det var mens jeg jobbet i forsvaret. Etter at jeg ble sivil slo jeg meg ned i Søgne... Ikke sånn å forstå at jeg ikke trivdes, men for meg ble det feil å slå meg ned der oppe. Min søster og hennes familie derimot, bor og trives utmerket i Tromsø. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge_polara Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 det er jo noen mil mellom tromsø og søgne da.... litt sør for bodø her, og trives utmerket:) cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 det er jo noen mil mellom tromsø og søgne da You got the point! :hello: Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg