SuperMario Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen som har en tomgangsstabilisator til en Audi 80 2,0E 3A å selge meg? Bilen er som en kenguru på tomgang.. :shake Ta gjerne kontakt på tlf. 97495186 hvis du har og vil selge.. Eller PM. Takker.. :) Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen som har en tomgangsstabilisator til en Audi 80 2,0E 3A å selge meg? Bilen er som en kenguru på tomgang.. :shake Ta gjerne kontakt på tlf. 91828473 hvis du har og vil selge.. Eller PM. Takker.. :) Har du prøvd å koble i fra denne, går motoren nokså ok da? Har du prøvd å rense den? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Har du prøvd å koble i fra denne, går motoren nokså ok da?Har du prøvd å rense den? Jeppz har prøvd å rengjøre den, og koble den ut. Da går bilen opp og ned på tomgang hele tiden.. Når den er tilkoblet og bilen jager på tomgang, slår jeg tenningen av og på og da går bilen fint en stund Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ingen som har? :wonder Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 fikk tak i... happyhappy Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg