MrFord Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Type: Ford Sierra IS 1986 115hk OHC 5 trins manuell Ting som er gjort kosmetisk: Cosworth panser Cosworth frontfanger m/hvite blinklys RS sideskjørt Hvite side blinkers fra 87 modell Sota ruter Stripe i frontrute Cosworth vingebil felger Sota egne baklykter, kalt RS Ghia baklykter :thumb Mekaniske forandringer: K&N luftfilter Senket 40mm DTM bakpotte Byttet bremsekraftforstærker (falskluft) Interør forandringer: Lakkert lufteriller og dørhåndtak Kappet girstang og finere girkule Pioneer MP3 spiller Pioneer 6x9" høytalere i hattehylle 5,25" forran pluss 1" diskant 2 x Audioson 12" Fremtidige planer: Bad Boy cosworth front er under konstruktsjon Vingebil sideskjørt og skjermbreddere Cosworth vinge RS bak hekk Ny bak potte (med ett stooort rør) Andre felger sommer Nye vinterfelger som skal sandblåses og lakkeres svarte/hvite Bytte foringer i understell Recaro seter Hvite baklamper.... Grrr det er dritt sexy!!! Og her er noen bilder av bilen når jeg hentet den... "jumfru" og orginal... hehe, oxo med gamle bilen i bakgrunn.. Den var pen (not) Flere bilder vil komme etterhvert... :wave -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hei. snublet innom og så noen bilder av bilen din her jeg.. har noen spørsmål til deg: Hvor fikk du tak i lyktelistene?? sota du baklyktene selv? er det noen som bryr seg om det egentlig? lurt på å gjøre det selv se.. passer de lyktene du har i fangeren i en original fanger til en sierra som min? dør etter å bli kvitt de orange blinkersene!! Så ekstremt bra ut forresten!!:D KEEP UP THE GOOD WORK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hva med cosworth motor siden alle andre deler du har/skal ha er cosworth? hellothere Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 fett navn :P -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Oi, jøss, jeg har møtt min Dobbelt gjenger her på bilforumet... Kult da... ;) Og til Elgen-, cossie motor er dyyyyyrt, og er dyr forsikring og masse annet.. så det er kanskje lengre frem i tid.. Oxo svar til KajKno... Ok, "lyktelister" er solfilm som jeg bare har lagt på, bruk den mørkeste(4%) , jeg har bare brukt 24% her, (hadde ikke noe annet) Sota baklamper selv ja, maskert over det røde og lakkert 2 lag over blinklys og ryggelys, og tatt av maskering og lakkert 1 lag over hele... og tilslutt stripene over.. Har vært i 3 teknisk med dem, uten å få noe på dem, men det er ikke lovlig. Så alle veit det.. Så, blinklys delen. Du har vel den "lat" fangeren du? Med et kangt blinklys? Der passer ikke det jeg har.. Da kan du jo skaffe deg en IS fanger, og kjøpe hvite blinkers og få tåkelys... Og helt tilslutt... Takk :thanks -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 vet du hvor man kan få tak i de hvite blinkersene i forntfangeren billig?? har fått tak i is-fanger, men tror jeg bare skal ha blinklys der og legge svart gitter istedenfor tåkelys, sånn at jeg får et litt annet opplegg enn de de fleste har.. åssen takler (lyktelistene) solfilmen varmen fra frontlyktene over tid da? tåler dem det eller blir det fort dårligere resultat av å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 tja, definer billig.. face motorsport har dem til 600 trur jeg.. Og solfilmen min har jeg hatt der siden mai, og ser ikke noe store tegn.. har fått noen skrammer pga dyr og steinsprut.. Men ingenting som er tydelig.. Men det tar kanskje 15 min og legge på ny, så det er jo ikke verdens undergang... cheers -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 nei du har rett der angående filmen:) 600 blir hvertfall for mye for meg nå for bare de to blinkersene, men bilen kommer ikke på veien for januar, så har jo tid til å vente til jeg har penger. eventuelt håpe at noen kjøper det til meg på 18-årsdagen:P (lite sannsynlig men...)hehe men tror du det blir tøffest med tåkelys eller tror du det kan blir bra med gitter der? har ikke helt klart å bestemme meg se, men tror det kan bli bra tøft med litt svart gitter der lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 hehe, ja det er dyrt, fikk de veldig billig jeg da.. ga 1000 for cossie fanger og de hvite blinklysene.. cheers ja, kult med gitter, men det er dritt tøft med tåkelys synes jeg.. vansklig problemstilling... Men jeg gikk for tåkelys da. så de vant i min sak -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 jeg tror nok det endre med netting hos meg.. første skritt er uansett å skaffe blinkene.. håper jeg klarer å få tak i vhite blinkers uten å måtte bruke alt for mye penger på det, for da kan jeg bruke mere på noe annet istedenfor.. har forresten fått tak i "rille-panser" med panserlåser nå oxo.. fikk det idag:) magnler jo lakk ogsånt, men lakker nok hele bilen neste helg hvis alt går som det skal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 trenger hjelp nå folx... vinter felger skal kjøpes inn og sandblåses for å lakkeres.. Tenkte enten hvit eller svart.. Gjorde en kjapp mod i PS for å få ca følelsene av utseende... Svarte felger: Hvite felger: Så kom med synspunkter da folkens.... -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har dratt på meg rådebank etter en hefig tur på banen forje lørdag. Noen som har noe delebiler eller motor tilsalgs?? -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hmm. mitt syns punkt er at du bør lære dg ps bedre. ser ut om en jalla paint mod da. hehe. -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 jaja, veit det, gjorde det på kanskje et kvarter, og da er det medregnet at jeg gikk ut og tok noen bilder av bilen i div vinkler først.. Er bare for å få en hvis idee. De blir vel sendt til sandblåsing snart regner jeg med. Har flytta så penga til bilen ble det litt lite med... Motor må jeg bytte oxo, for jeg dro på meg rådebank etter ett par timer på bane, med lite olje. Disse bildene og korte filmsnurter finner du her.... -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 OK, ny oppdatering... fått på koplett simons effekt anlegg, med dtm potte (grom lyd) grrrr Oxo fått på en Cosworth grill :usa: -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg