Bobbysucks Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Trenger rammen til blink/tåkelysa. Noen som har h/v liggende? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Har ikke, men tror du bør oppgi årsmodell. På TREFFET i går lærte jeg nemlig at det er stor forskjell på <-91 og 92-> modeller! happyhappy Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Det er en 89. mod. Men med ettermontert "rs" fanger.. fatality Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har ikke, men tror du bør oppgi årsmodell. På TREFFET i går lærte jeg nemlig at det er stor forskjell på <-91 og 92-> modeller! happyhappy hehe det er riktig. å bare for å forvirre enda mer så stemmer ikke det helt i forhold til us utgaven som ofte har litt blanda Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Bilen er IKKE US-model. Greia er at i "rs"-fangeren er lyktene pressa fast og dem henger ikke skikkelig...skulle gjerne lagt ut et bilde men aner ikke hvordan.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 send meg bilde på einar@rstuning.net så skal jeg legge ut jeg.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Sorry, tok litt tid, glemt passordet til servern hjemme;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 fint du la ut bildet. Noen som vet hvordan jeg skal feste lyktene ordentlig? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hm, vet ikke helt, men er det det som man fester i et kuleledd mot tåkelyset? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Dem med ramme er 92-> Det kom også en del andre forandringer det året... Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 er det kansje noen som har 2 stk. brukte blink/tåke-lys til meg MED ramme og det hele? eller annen løsning.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Dem med ramme er 92-> Det kom også en del andre forandringer det året... stemmer, å lyktene er heller ikke helt like Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg