Gå til innhold

RX2, hvor finne?

Ranger emnet


WireD

Anbefalte innlegg

RX-2 og 616 er bygget på samme chassis, men det er noen detaljer som skiller de fra hverandre. 616 ble leveret med stempelmotor og RX-2 med wankel. De er litt forskjellige i utseende, baklysene er vel det som er lettest å legge merke til. Mazdarotary her på forumet har en 616 med alle deler som skal til for å lage en RX-2 replica. Tror tilogmed den er til salgs! :)

brap-brap-brap

 

1984 Mazda 929

1980 Mazda RX-7

1976 Mazda 818 De Luxe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 77 mod 616 med nybyggett 13b streetport , rx7 kasse til salgs for 35 000kr! :win

Totte har bygget motoren.

 

Eieren er ivrig på å selge til meg...

 

Det er jo ikke noe dyrt da org 616 i bra stand går for 15 000-20 000kr.

 

 

Jeg har jo Rx2`n fra før, så noen andre kan heller kjøpe den.

 

Mail adr til eieren er mudfish70@hotmail.com

 

Mvh

Roger

 

http://www.simtechracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 77 mod 616 med nybyggett 13b streetport , rx7 kasse til salgs for 35 000kr! :win

Totte har bygget motoren.

 

Eieren er ivrig på å selge til meg...

 

Det er jo ikke noe dyrt da org 616 i bra stand går for 15 000-20 000kr.

 

 

Jeg har jo Rx2`n fra før, så noen andre kan heller kjøpe den.

 

Mail adr til eieren er mudfish70@hotmail.com

 

Mvh

Roger

 

http://www.simtechracing.no

 

Ligger det annonse noe sted med bilder?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er den simtech har nå!

Hei.

 

Jeg tenkte på den 4 dørs som Roger snakket om. Den var til salgs etter at Roger fikk sin (-som er ganske lenge siden).

 

Og den i Mosjøen er blå eller grønn eller noe (mørk). Husker ikke så godt fargen.

 

Han var rimelig hissig på å selge den når jeg snakket med han for leenge siden. Men det var før jeg fikk tak i en REPU, og etter det vurderer jeg ikke noen andre "oldscool-rotary". RX-2, RX-3 er kule biler, men jeg synes Pick-Up er morsommere, og ser bedre ut (-jeg er nok en skapcowboy, tannløs )

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår