Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Bra valg av front :cheers Takk takk, ble betatt av denne fangeren fra første gang jeg så den på en golf III. Ilias : du skal ikke bli med på photosession med meg og ole på tirsdag neste uke da? Vi har lenge snakket om og få knipsa no bilder av Ole's og min bil sammen, så om du vil, kan du jo også bli med. Tar forbehold om dårlig vær da.:) Jeg er med på den jeg vettu Fredrik, bare minn meg på det noen dager før så skal jeg nok komme en tur.. Blir bra dette cheers Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Takk takk, ble betatt av denne fangeren fra første gang jeg så den på en golf III. Jeg er med på den jeg vettu Fredrik, bare minn meg på det noen dager før så skal jeg nok komme en tur.. Blir bra dette cheers Maroc enda en helg? Åneeei...:hug: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 he he, peil å peil, men kan gi deg litt veiledning sånn at du kommer igang hvertfall. Når det gjelder frontanger og bakfanger så bestillte jeg alt her han som driver denne butikken heter Trond er er en kjempe hyggelig kar, jeg er fornøyd med bestillingen derrifra. han hjelper deg hvis du ikke ser den fangeren du vil ha på den web siden så sender du han en mail og spør om han kan skaffe den fangeren DU vil ha, på den måten fikk jeg frontfangeren min.Når det gjelder speil så er jeg fan av de såkalte dråpe speila, de kler golf bra. Eksosanlegget mitt kjøpte jeg hos Svensen eksosanlegg, lager ikke all verdens med bråk men setter man på ett K&N filter i tilleg så blir det helt ok lyd, etter min mening. Felger blir nesten smak og behag, felgimport har noen feite felger ta en titt der, du vil garantert like noen der, gjennom sharif og dekkman kan du bestille felger fra felgimport, de to jeg vet om hvertfall. Håper dette blir en god start for deg, gleder meg til å se bilen din, lykke til. Takker cheers Har forøvrig bestilt justerbart senkesett fra supersport! Vet du hvor lang leveringstid det er???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Maroc enda en helg? Åneeei...:hug: he he he, å nei a... blir kult med bilder ja Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Takker cheers Har forøvrig bestilt justerbart senkesett fra supersport! Vet du hvor lang leveringstid det er???? Levetiden er jeg usikker på, men regner da med at disse skal holde litt, (så lenge jeg har bilen hvertfall he he) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Levetiden er jeg usikker på, men regner da med at disse skal holde litt, (så lenge jeg har bilen hvertfall he he) nei nei leverings tid?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 nei nei leverings tid?? hehe He he he he, det er litt seint for meg har vært på skole og jobbet til nå, leveringstid ja, det tok en ca 3 uker på meg hvertfall.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 he he he, å nei a... blir kult med bilder ja Maroc meg her og Maroc meg der..kan lissom aldri bli kvitt &(/&%(/, neeeida.. :w00t Hihi...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Maroc meg her og Maroc meg der..kan lissom aldri bli kvitt &(/&%(/, neeeida.. :w00t Hihi...;) Nei du blir nok ikke kvitt meg så lett, vi får ta noen bilder med panseret oppe da, he he, you know what i mean, cheers Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Nei du blir nok ikke kvitt meg så lett, vi får ta noen bilder med panseret oppe da, he he, you know what i mean, cheers Kjeft'a Maroc..;) Hehe.. Hadde likt å se utrykket ditt, når det sitter en 1,8T der som bare blaffrer neste gang du er frekk i kjeften din.. m'm Hehe..:D Hva sier du da? "Lukk panseret igjen du Ole-mann!" ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 He he he he, det er litt seint for meg har vært på skole og jobbet til nå, leveringstid ja, det tok en ca 3 uker på meg hvertfall.. ok. morph nå har jeg stressa en del med å legge til bilder,men har faen meg ikke clue!!!! noen som gidder å fortelle meg d helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Kjeft'a Maroc..;) Hehe.. Hadde likt å se utrykket ditt, når det sitter en 1,8T der som bare blaffrer neste gang du er frekk i kjeften din.. m'm Hehe..:D Hva sier du da? "Lukk panseret igjen du Ole-mann!" ;) 1,8T hva er det for noe da, har du ikke modda den motoren så fliser den ikke meg skal jeg si deg. :deng Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Godt å se folket er fornøyd med supersport..:) Så foresten golfen din på Rudskogen Maroc....så veldig bra ut nå......:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ja blir morro og se hvordan setta er etter vintern.. om det fortsatt er gewinde. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ja blir morro og se hvordan setta er etter vintern.. om det fortsatt er gewinde. Spør folk som har hatt dette noe vintere....normalt vedlikehold så er det ikke noe problem.....flere av våre kunder har kjørt med dette understellet i 2-3 vintre nå uten problemer.....imotsettning til orginale og andre understell dem har hatt som enten har blitt utslitt eller starta å ruste....men forstår mange er skeptisk med tanke på prisen på dem...men sjekk prisen på dem hos andre....så ser man at dette er understell til 6-9000 kroner...bare at vi tar fra 3598 for dem..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg